Повідомлення для клієнтів

  

У цьому розділі можна знайти оновлену інформацію для клієнтів, важливі повідомлення ПрАТ "МЕТЛАЙФ", тощо. 

У разі виникнення додаткових питань та пропозицій – зателефонуйте або напишіть до головного офісу або зверніться до вашого фінансового консультанта – ми з радістю надамо Вам необхідну інформацію. 

29 листопада

У зв’язку з введенням воєнного стану у низці областей України, ПрАТ «МетЛайф» запевняє, що Компанія і надалі дотримуватиметься своїх зобов’язань та продовжить роботу у звичному режимі. Всі послуги для наших клієнтів  надаватимуться відповідно до запроваджених процедур.

У разі будь-яких додаткових питань, будь ласка, звертайтесь зручним для вас способом:

Телефон: +38 (044) 494-13-43/44
Безкоштовна лінія: 0-800-305-301 (зі стаціонарних телефонів) / Дзвінки приймаються в робочі дні з 08:30 до 17:30 з понеділка по четвер та з 08:30 до 16:15 у п'ятницю. Субота та неділя – вихідні.

office@metlife.ua

Читати повідомлення

 

Шановні Клієнти!

Для Вашої зручності ми підготували інформаційні листівки про основні питання, що стосуються Договору страхування життя.

За посиланням Ви дізнаєтесь все про процедуру сплати страхових внесків та що трапиться з вашим Договором страхування у разі несплати внесків, а саме:

  • Що таке страховий внесок (страхова премія)?
  • Як мені не забути вчасно сплатити страховий внесок?
  • Що мені робити, якщо я не отримав квитанцію про сплату чергового страхового внеску?
  • Що мені робити, якщо немає достатньо коштів для сплати чергового страхового внеску?
  • Чому важливо сплачувати страхові внески вчасно?
  • Що таке пільговий період?
  • Що буде з Договором, якщо я не буду сплачувати страхові внески після закінчення пільгового періоду?
  • Чи можна буде пізніше поновити страховий захист за Договором, що перебуває в статусі «сплачений»?
  • Чи можна буде поновити надання страхових послуг, що були припинені через несплату страхових внесків?

 

ЗАВАНТАЖИТИ ЛІФЛЕТ

У разі виникнення додаткових запитань, будемо раді надати вичерпну інформацію через наш Контакт-центр: 0-800-305-301 (безкоштовно зі стаціонарних телефонів) та (044) 494-13-43 (працює цілодобове автоматизоване голосове меню (IVR).

Шановні Клієнти!

Для Вашої зручності ми підготували інформаційні листівки про основні питання, що стосуються Договору страхування життя.

За посиланням Ви дізнаєтесь, що робити у разі настання страхового випадку, куди звертатись та коли очікувати на сплату страхової виплати, а саме:

  • Чому хтось з моїх рідних або близьких мають знати про мій Договір?
  • Хто такі Вигодонабувачі та для чого вони потрібні?
  • Що мені або Вигодонабувачам робити у разі настання страхового випадку?
  • Які строки подання письмової заяви про страховий випадок?
  • Які строки здійснення Страхової Виплати та як дізнатися про перебіг розгляду справи?

 

ЗАВАНТАЖИТИ ЛІФЛЕТ

У разі виникнення додаткових запитань, будемо раді надати вичерпну інформацію через наш Контакт-центр: 0-800-305-301 (безкоштовно зі стаціонарних телефонів) та (044) 494-13-43 (працює цілодобове автоматизоване голосове меню (IVR).

Шановні Клієнти!

Для Вашої зручності ми підготували інформаційні листівки про основні питання, що стосуються Договору страхування життя.

За посиланням Ви зможете ознайомитись із процедурою внесення змін до Вашого Договору страхування життя, а саме:

  • Як внести зміни до Договору?
  • Які зміни можна внести у будь-який час?
  • Які зміни можна внести тільки під час сплати чергового страхового внеску?
  • У яких випадках необхідно додатково заповнювати форму «Декларація про стан здоров’я»?
  • Які зміни можна внести лише на чергову річницю Договору?
  • Про що необхідно пам’ятати у разі зміни строку дії Договору?

 

ЗАВАНТАЖИТИ ЛІФЛЕТ

У разі виникнення додаткових запитань, будемо раді надати вичерпну інформацію через наш Контакт-центр: 0-800-305-301 (безкоштовно зі стаціонарних телефонів) та (044) 494-13-43 (працює цілодобове автоматизоване голосове меню (IVR).

Шановні Клієнти!

Для Вашої зручності ми підготували інформаційні листівки про основні питання, що стосуються Договору страхування життя.

За посиланням Ви зможете ознайомитись із поняттям "Індексації", а також отримаєте відповіді на такі питання:

  • Як розраховується ставка?
  • Чому треба сплачувати індексовані внески?
  • Як розподіляється індексований страховий внесок? 
  • Що таке Спеціальний Фонд Індексації (СФІ) та як він працює? 
  • Як відбувається індексація страхового покриття за ризиками?
  • Що таке індивідуальна індексація та коли можна забрати СФІ?

 

ЗАВАНТАЖИТИ ЛІФЛЕТ

У разі виникнення додаткових запитань, будемо раді надати вичерпну інформацію через наш Контакт-центр: 0-800-305-301 (безкоштовно зі стаціонарних телефонів) та (044) 494-13-43 (працює цілодобове автоматизоване голосове меню (IVR).

Шановні Клієнти!

Для Вашої зручності ми підготували інформаційні листівки про основні питання, що стосуються Договору страхування життя.

За посиланням нижче Ви зможете ознайомитись із поняттям "Інвестиційний дохід", а також отримаєте відповіді на такі питання:

  • Що таке інвестиційний дохід?
  • З чого складається інвестиційний дохід?
  • На що нараховується % інвестиційного доходу?
  • Куди МетЛайф інвестує кошти математичних резервів?
  • Від чого залежить сума ДІД?
  • Як розподіляється інвестиційний дохід?
  • Куди МетЛайф витрачає 15% інвестиційного доходу?
  • Коли клієнт може забрати ДІД??

 

ЗАВАНТАЖИТИ ЛІФЛЕТ

У разі виникнення додаткових запитань, будемо раді надати вичерпну інформацію через наш Контакт-центр: 0-800-305-301 (безкоштовно зі стаціонарних телефонів) та (044) 494-13-43 (працює цілодобове автоматизоване голосове меню (IVR).

Шановні Клієнти!

Для Вашої зручності ми підготували інформаційні листівки про основні питання, що стосуються Договору страхування життя.

За посиланням нижче Ви зможете ознайомитись із поняттям "Податкова знижка", а також отримаєте відповіді на такі питання:

  • Що означає поняття «Податкова знижка»?
  • На які витрати можна отримати Податкову знижку?
  • Які договори страхування можна віднести до довгострокових?
  • Хто і в якому розмірі має право на Податкову знижку?
  • Який максимальний розмір Податкової знижки?
  • Строки подання податкової декларації?
  • Яке має бути документальне підтвердження понесених витрат?
  • Як правильно оформити Податкову знижку?
  • Строки подання податкової декларації?

 

ЗАВАНТАЖИТИ ЛІФЛЕТ

У разі виникнення додаткових запитань, будемо раді надати вичерпну інформацію через наш Контакт-центр: 0-800-305-301 (безкоштовно зі стаціонарних телефонів) та (044) 494-13-43 (працює цілодобове автоматизоване голосове меню (IVR), або за посиланням на нашому сайті у розділі "Податкова Знижка".

Шановні Клієнти!

Звертаємо Вашу увагу на збільшення комісії ПАТ КБ «Приват Банк» для сплати страхових премій з кодом платежу «02» (наступні страхові премії за заявами старого зразку – не розділені на заяву на укладання договору страхування життя та заяву на укладання договору страхування життя). Для сплати страхових премій з кодами «11», «22», «44» розмір комісії не змінився. Просимо враховувати вказані зміни при сплаті страхових премій, обираючи банк-партнер для здійснення платежу.

Актуальні на 01.07.2018 р. розміри комісії у всіх банках-партнерах ПрАТ «МетЛайф» розміщено за посиланням

Звертаємо Вашу особливу увагу, що з 1 травня до 15 вересня у ПрАТ "МетЛайф" діє літній графік роботи Центрального офісу. 

Понеділок - Четвер

8:30 - 17:30

П’ятниця

8:30 - 16:15

Субота - Неділя Вихідні

Дякуємо Вам за співпрацю та розуміння!

Звертаємо Вашу особливу увагу на той факт, що Ви можете здійснити сплату чергової страхової премії за допомогою платіжної системи Portmone.com.

Будь ласка, дотримуйтесь наступної інструкції:

1) зайдіть на головну сторінку платіжної системи

2) оберіть розділ «Всі сервіси»

3) оберіть «Страхування»

4) оберіть в переліку страхових Компаній – ПрАТ «МетЛайф»  

5) заповніть відповідні поля

Дякуємо за довіру.

Завантажити інструкцію у ПДФ-форматі

У зв’язку з тим, що основний потік дзвінків припадає на період до 17:30, з 18 вересня 2017 року графік роботи Центру інформаційної підтримки Клієнтів «МетЛайф»  на постійній основі буде наступним:

з понеділка по п’ятницю з 8.00 до 17.30.

Нагадуємо, що  у неробочі години,  у вихідні та святкові дні, Клієнти можуть у режимі реального часу скориставшись телефонним меню Компанії:  

1)      самостійно отримати інформацію щодо чергового платежу (деталі за посиланням);

2)      залишити  голосове повідомлення з проханням перетелефонувати у робочий час.

1. Надання медичного документу щодо діагнозу для прийняття рішення щодо випуску полісу.

У випадку, якщо для прийняття рішення щодо можливості укладання договору страхування життя, компанії необхідно отримати медичні документи, прохання враховувати, що необхідним є надання саме Виписного епікризу із вказаним діагнозом, а не Довідки МСЕК, оскільки, як правило, остання не містить необхідної інформації щодо діагнозу. Зазвичай у Довідці МСЕК вказано інформацію щодо групи інвалідності, яка не може бути підставою для прийняття компанією рішення щодо надання страхового захисту.

ПЕРЕГЛЯНУТИ ПРИКЛАД ДОВІДКИ МСЕК ТА ВИПИСНОГО ЕПІКРИЗУ

2. Оформлення медичних документів для прийняття рішення щодо здійснення страхової виплати.

Звертаємо Вашу увагу, що медичний документ повинен бути наданий в оригіналі або у вигляді копії, завіреної медичним закладом. Прохання перевіряти правильність написання особистих даних та діагнозу, а також наявність штампу та печатки лікарні

ПЕРЕГЛЯНУТИ ПРИКЛАД ПРАВИЛЬНО ОФОРМЛЕНОГО МЕДИЧНОГО ДОКУМЕНТУ (ФОРМА МОЖЕ БУТИ БУДЬ-ЯКОЮ)

ПрАТ «МетЛайф» удосконалило систему телефонного голосового меню центру підтримки клієнтів компанії для покращення доступу клієнтів до інформації.

Відтепер у період пікового завантаження центру інформаційної підтримки, а також у неробочі години та у вихідні та святкові дні, клієнти можуть у режимі реального часу самостійно отримати інформацію щодо чергового платежу.

Для отримання інформації в автоматичному режимі потрібно натиснути цифру «1» в меню для клієнтів, що надасть клієнтові наступні опції (порядковий номер відповідає цифрі, яку потрібно натиснути в меню):

1.     отримати SMS-повідомлення з реквізитами для оплати полісу через банки «Райффайзен Банк Аваль», «Укрсиббанк», «Приватбанк» та «Ощадбанк»;

2.     замовити повторну відправку документів на оплату (квитанцію) на електронну скриньку;

3.     отримати код платежу;

4.     дізнатися розмір чергового платежу;

5.     розрахувати суму платежу з іншою періодичністю оплати та підтвердити зміну періодичності;

6.     дізнатись дату чергового платежу;

7.     дізнатись дату завершення пільгового періоду;

8.     дізнатись дату завершення дії договору.

Інформацію можна отримати як за номером полісу так і за номером заяви про страхування. Клієнти, що телефонуватимуть з номеру телефону, який зареєстрований у їх договорі страхування життя, автоматично проходитимуть авторизацію після введення номеру полісу/заяви та матимуть доступ до повної інформації.

Якщо дзвінок здійснюватиметься з іншого незареєстрованого номеру телефону, опції 2 (замовити повторну відправку документів на оплату) , 4 (розмір чергового платежу) та  5 (розрахувати суму платежу з іншою періодичністю оплати та підтвердити зміну періодичності) не будуть доступними.

ПрАТ «МетЛайф» завжди уважно відстежує відгуки і реакцію клієнтів та продовжує вдосконалювати пропозиції відповідно до виявлених потреб. У разі додаткових питань та пропозицій, будь ласка, надсилайте листи на електронну адресу: office@metlife.ua

Дякуємо за довіру.

26 травня 2017 року

 

17 травня 2017 року набув чинності указ Президента України №133/2017 «Про рішення Ради національної безпеки і оборони України від 28 квітня 2017 року "Про застосування персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій)". Зокрема, санкції передбачають блокування доступу до російських соціальних мереж та до низки ресурсів/сервісів «Яндексу» (як російського, так і українського) та «Mail.ru». Строк застосування обмежувальних заходів (санкцій) – три роки.

У зв’язку з цим, клієнти, які мають адресу електронної пошти інтернет-ресурсів @mail.ru; @yandex.ru та @yandex.ua, не будуть мати можливість отримувати інформацію від компанії «МетЛайф». Враховуючи дану інформацію, рекомендуємо Вам створити нову поштову скриньку та якнайшвидше надіслати на електронну адресу компанії «МетЛайф» infodesk@metlife.ua НОВУ адресу електронної пошти, обов’язково зазначивши номер Вашого Страхового Поліса та прізвище, ім’я, по батькові Страхувальника.

Щиро сподіваємося на Ваше розуміння та швидке врегулювання даного питання!

18 травня 2017 року