Ласкаво просимо до центру підтримки клієнтів

docs 640x321

У цьому розділі ми зібрали найпотрібнішу та найкориснішу для Вас інформацію, включаючи роз'яснення стосовно того, як отримати страхову виплату, перелік клінік-партнерів, зразки необхідних форм та інші запитання, що можуть виникнути стосовно Договору Страхування Життя.

НОВІ РЕКВІЗИТИ та БАНКИ: натисніть тут

РОЗДРУКУВАТИ КВИТАНЦІЮ:

 

Для оплати першої страхової премії  за Заявами про страхування з кодом 44

натисніть тут

Для оплати першої страхової премії  за Заявами про страхування з кодом 11  та чергових премій з кодами 02,22,33

натисніть тут

   
   
Правила Страхування Життя:

натисніть тут

Політика Конфіденційності:

натисніть тут

Повідомлення про захист персональних даних:

натисніть тут

Повідомлення про передачу персональних даних:

натисніть тут

 

Більше інформації щодо чергового платежу клієнти ПрАТ «МетЛайф» можуть отримати завдяки удосконаленій системі телефонного голосового меню центру підтримки клієнтів компанії.

 

Відтепер у період пікового завантаження центру інформаційної підтримки, а також у неробочі години та у вихідні та святкові дні, клієнти можуть у режимі реального часу самостійно отримати важливу інформацію.

Для отримання інформації в автоматичному режимі потрібно натиснути цифру «1» в меню для клієнтів, що надасть клієнтові наступні опції (порядковий номер відповідає цифрі, яку потрібно натиснути в меню):

1.     отримати SMS-повідомлення з реквізитами для оплати полісу через банки «Райффайзен Банк Аваль», «Укрсиббанк», «Приватбанк» та «Ощадбанк»;

2.     замовити повторну відправку документів на оплату (квитанцію) на електронну скриньку;

3.     отримати код платежу;

4.     дізнатися розмір чергового платежу;

5.     розрахувати суму платежу з іншою періодичністю оплати та підтвердити зміну періодичності;

6.     дізнатись дату чергового платежу;

7.     дізнатись дату завершення пільгового періоду;

8.     дізнатись дату завершення дії договору.

Інформацію можна отримати як за номером полісу так і за номером заяви про страхування. Клієнти, що телефонуватимуть з номеру телефону, який зареєстрований у їх договорі страхування життя, автоматично проходитимуть авторизацію після введення номеру полісу/заяви та матимуть доступ до повної інформації.

Якщо дзвінок здійснюватиметься з іншого незареєстрованого номеру телефону, опції 2 (замовити повторну відправку документів на оплату) , 4 (розмір чергового платежу) та  5 (розрахувати суму платежу з іншою періодичністю оплати та підтвердити зміну періодичності) не будуть доступними.

ПрАТ «МетЛайф» завжди уважно відстежує відгуки і реакцію клієнтів та продовжує вдосконалювати пропозиції відповідно до виявлених потреб. У разі додаткових питань та пропозицій, будь ласка, надсилайте листи на електронну адресу: office@metlife.ua

Дякуємо за довіру.