Skip Navigation

Переваги для VIP клієнтів

Переваги для VIP клієнтів

VIP статус надається клієнту, який сплачує регулярні страхові платежі у розмірі від 20 000 грн. щорічно, або придбав поліс з одноразовою оплатою у розмірі не менше 50 000 грн.

Інформаційну підтримку щодо запитань, які пов’язані з:

  • Договором Страхування Життя;
  • Оформленням страхового випадку;
  • Наданням необхідної інформації щодо діяльності Компанії;

Можна отримати:

  • за відокремленою телефонною лінією: +38 (044) 498 40 01
    години роботи з 8:30 до 17:30 понеділок - четвер та з 8:30 до 16:15 у п’ятницю
  • надіславши запит на відокремлену електронну скриньку: vip@metlife.ua

Також цілодобово за телефонними лініями: 0 800 305 301 (безкоштовно зі стаціонарних телефонів) та 044 494 13 43 працює автоматизоване голосове меню (IVR), за допомогою якого можна отримати відповіді на найпоширеніші запитання.

 

ВАЖЛИВО: Усі VIP клієнти з 1 жовтня 2021 року можуть безкоштовно скористатися послугою ТЕЛЕМЕДИЦИНИ від нашого Партнера - ТОВ «Домус» (мобільна клініка DobroDoc+).

Переваги нового сервісу:

  • Зв'язок через мобільний додаток DobroDoc+
  • Без черг
  • Графік роботи: щоденно без вихідних
  • Формат зв’язку обираєте Ви: дзвінок, відео, чат з фахівцем; з дому, офісу або у дорозі
  • Тривалість консультації: 30 хвилин (психолог, психіатр – до 60 хвилин)
  • Медична картка онлайн: до 5 членів сім’ї (за одним номером телефону)
  • Необмежена кількість медичних онлайн-консультацій для всієї родини протягом року.
  • Допомога таких лікарів:

сімейний лікар та педіатр

дерматолог

кардіолог

невролог

гастроентеролог

дієтолог

косметолог

психіатр

гінеколог

ендокринолог

ЛОР

психолог

 

Звертаємо увагу на нову послугу - надання рецептів на ліки в країнах Європи.

Для активації та користування мобільним додатком потрібно зробити наступні кроки:

Завантажте додаток DobroDoc+ на свій смартфон*

*Системні вимоги: смартфон з iOS, OC Android 6 або новіші

Авторизуйтесь:

  • введіть номер телефону у форматі «380………»
  • введіть код з смс повідомлення
  • встановіть персональний пароль

Створіть медичну картку:

  • заповніть форму з персональними даними

Створіть запис до лікаря:

  • оберіть спеціалізацію
  • зручний час
  • спосіб зв’язку для консультації

Оформіть консультацію:

  • під час запису на першу консультацію в полі «ввести промокод» слід ввести VIP номер (вказаний на Вашій карті клієнта).

Як відбувається консультація:

  1. Лікар уважно вислухає скарги, поставить запитання з метою встановлення симптоматики та попереднього діагнозу
  2. Розгляне результати лабораторних та інструментальних досліджень
  3. З’ясує причини занепокоєння і зрозуміло пояснить, що відбувається з пацієнтом
  4. При необхідності дасть рекомендації щодо подальшого консультування та лікування у інших спеціалістів
  5. Надасть рекомендації щодо режиму та прийому медичних препаратів
  6. Заключення Пацієнту буде завантажено у додатку

 

ВАЖЛИВО! Всі технічні питання стосовно встановлення та роботи додатку, запису на консультацію тощо необхідно адресувати виключно компанії Домус, що надає послуги з Телемедицини, оскільки представники МетЛайф не вповноважені надавати подібні консультації.

 

З БУДЬ-ЯКИХ ПИТАНЬ ЗВЕРТАЙТЕСЬ ЗА ДОПОМОГОЮ ДО ОПЕРАТОРІВ КОМПАНІЇ ДОМУС

Контакти: телефон гарячої лінії: (0-800) 330-036 (дзвінки в межах України безкоштовні)

E-mail: online@dobrodoc.com