Skip Navigation

Адреса та телефони

Потрібна допомога?

Потрібна допомога?

ЗВ'ЯЖІТЬСЯ З НАМИ 

одним із способів:

тел. 0 800 305 301 (Безкоштовно на території України для усіх операторів українського зв’язку)

тел. +38 (044) 494 13 43/44

Електронна пошта: office@metlife.ua

Години роботи телефонної лінії

з 8:30 до 17:30 понеділок - четвер та 

з 8:30 до 16:15 у п’ятницю

Субота та неділя – вихідні.

УВАГА!

На час строку дії воєнного стану офіс не здійснює прийому відвідувачів.

Усі запити та відповіді надаються дистанційно

 

Споживачам з числа людей з інвалідністю та інших маломобільних груп населення послуги надаються з урахуванням політики андерайтингу. До завершення воєнного стану, консультування щодо надання таких послуг проводиться у режимі онлайн або за телефоном Компанії.

Автоматичне телефонне меню

Ви, як клієнти компанії, маєте можливість скористатись автоматичним телефонним меню та отримати інформацію самостійно та оперативно, без очікування на лінії відповіді оператора.

Голосове телефонне меню працює цілодобово, 24\7.

Телефонуйте за номерами 0 800 305 301 (безкоштовно зі стаціонарних телефонів) та 044 494 13 43, у меню для клієнтів обирайте цифру 1, введіть номер поліса або заяви та отримуйте наступну інформацію (порядковий номер відповідає цифрі, яку потрібно натиснути):

1.     отримати СМС повідомлення з реквізитами для сплати страхової премії через банки-партнери;

2.     замовити квитанцію для сплати страхової премії на електронну адресу;

3.     код платежу;

4.     розмір чергової страхової премії;

5.     змінити періодичність сплати та отримати СМС з новим розміром страхової премії;

6.     дату чергової страхової премії;

7.     дату завершення пільгового періоду;

8.     дату завершення дії договору;

9.     статус поліса.

Важливо! Телефонуйте з номеру телефону, що зареєстрований у Договорі страхування життя, та автоматично пройдіть авторизацію. Якщо зателефонуєте з незареєстрованого номеру телефону, опції 2, 4, 5 не будуть доступними.