Skip Navigation

Новини МетЛайф: Перехід на електронні картки клієнта

Підтверджуючи свою прихильність до екологічних цінностей, МетЛайф продовжує переходити на електронні носії інформації при обслуговуванні клієнтів.

Починаючи з 1 листопада, клієнти, які уклали договори страхування, отримуватимуть привітальний лист з приводу приєднання до сім’ї МетЛайф та картку застрахованого у електронному вигляді.

Такі e-mail повідомлення від МетЛайф клієнти отримуватимуть на 5-10 день після випуску страхового полісу. У листі також буде особисте відео-звернення Голови Правління МетЛайф в Україні Інни Бєлянської, адресоване новим клієнтам компанії. Електронними стануть і VIP картки, які надсилатимутися орієнтовно через 2 дні після привітального листа.

Зважаючи на дані зміни, ми наголошуємо, що надання коректної електронної адреси клієнта вкрай важливо для своєчасного отримання інформації від компанії.

Страховий поліс клієнти продовжать отримувати у паперовому вигляді згідно з законодавством України.

Відмова від паперових листів-привітань та використання пластикових карток стане ще одним кроком МетЛайф до зменшення шкоди навколишньому середовищу. Як компанія, що прагне жити у безпечному та комфортному світі, МетЛайф вже зробила кілька кроків у напрямку сталого розвитку, а серед її головних пріоритетів є й розв'язання проблем зміни клімату.

З 2016 року компанія на глобальному рівні докладає зусиль для зменшення споживання традиційних джерел енергії та викидів парникових газів, інвестує у поновлювані джерела енергії.

В Україні МетЛайф також реалізує низку локальних екологічних ініціатив. Зокрема, компанія переходить на офісне приладдя та корпоративні подарунки з сировини, що підлягає вторинній переробці, проводить сезонні колективні прибирання у парках та зонах відпочинку, висаджує дерева тощо.

Саме тому, дбаючи про навколишнє середовище, ми прийняли рішення мінімізувати використання паперу і пластику, та дуже сподіваємося, що клієнти розділять наші цінності.