Вакансії МетЛайф
Шукаєте роботу вашої мрії?
Станьте частиною команди МетЛайф – компанії лідера у сфері life-страхування!
З нами ви зможете будувати свою кар’єру, допомагаючи тисячам клієнтів захистити та убезпечити їхні життя, а також розвинути свої професійні навички, взяти участь в реалізації цікавих проектів і отримати визнання своїх успіхів і заслуг.
Вакансії
Ми шукаємо нового співробітника на посаду Спеціаліст відділу по роботі з корпоративними клієнтами. Якщо ви або хтось з ваших друзів та знайомих мріють про роботу у міжнародній компанії і відповідають усім вимогам, надсилайте резюме на нашу електронну пошту HRD@metlife.ua
Основні посадові обов’язки
· Прямі/Непрямі продажі Участь у тендерах ·
· Аналітична робота та підготовка тендерної документації.
· Комунікація з Клієнтом/Брокером стосовно запиту та можливостей продажу додаткового/альтернативного покриття.
· Надання андерайтеру інформації стосовно тендеру.
· Надання розрахунків Клієнту.
· Контроль виконання термінів та взаємодія з відділами Метлайф (комплаєнс, бухгалтерія, відділ HR, інше).
· Дотримання термінів проведення взаємної ідентифікації юр.осіб.
· Підготовка проекту та фінальної версії договору.
· Випуск оригіналів/Рахунків в паперовому вигляді або у
ВЧАСНО.
· Внесення Договору в облікову базу GPAS.
· Організація, контроль відправки та ведення бази вихідної та вхідної кореспонденції згідно з внутрішніми інструкціями.
· Внесення в облікову базу відповідних даних, документальний супровід та комунікація з Брокером та відділом підтримки продажу.
Адміністрування договору страхування
· Внесення в базу даних списку застрахованих та внесення змін в договір.
· Внесення в облікову базу платежів.
· Звірка внесених змін/підтвердження випуску оригіналів договорів.
· Випуск, відправка та отримання поштою оригіналів.
· На запит – підготовка Актів виконаних робіт, Актів звірки, інших документів.
Сервісні Презентації · На запит – проведення Сервісних Презентацій для колективу Клієнта.
· На постійній основі – проведення презентацій та зустрічей з представниками Клієнтів з аналітикою співпраці та користування послугою.
Моніторинг клеймів · Моніторинг стану розгляду клеймів.
· Участь у робочих зустрічах із залученими відділами.
Підготовка до поновлення договору
· Збір аналітики по договору.
· Комунікація з Клієнтом стосовно планування поновлення або участі в тендері.
Виконання показників по продажам та утриманню
договорів
· Виконання планових показників діяльності відділу.
Особливі умови та відповідальність
Продажі - Виявляє можливості та визначає потреби, пропонує рішення, відповідає на запитання та розвіює сумніви для досягнення бізнес результатів.
Управління відносинами - Встановлює та підтримує ефективні робочі відносини із зовнішніми та внутрішніми клієнтами для досягнення бізнес результатів
Клієнторієнтованість - Підходить до процесу продажу з погляду потреб клієнтів, щоб побудувати довірчі відносини та зосередитися на реальних потребах
Тайм-менеджмент - Організує процес та розставляє пріоритети за часом та завданнями для досягнення найкращого результату.
Проактивна позиція - Розробка та пропозиція різних рішень – може проаналізувати та зрозуміти потреби клієнтів та запропонувати різні, ефективні варіанти вирішення проблеми.
Комунікативні навички - Спілкується у чіткому, логічному та впевненому стилі, як усно, так і письмово.
Висока відповідальність - Особиста відповідальність за достовірність наданої інформації, конфіденційність та збереження і нерозповсюдження документів та баз даних Компанії.
Основні задачі:
- Розвивати агентську мережу, включаючи рекрутинг та навчання нових страхових агентів та підтримку існуючих структур Власної Агентської мережі;
- Надання консультацій з питань страхування життя та підтримка менеджерів агентства;
- Допомагати в плануванні, управління та контролі над поставленими цілями новим та існуючим структурам Власної Агентської мережі;
- Аналізувати ефективність роботи структур Власної Агентської мережі;
- Вносити пропозиції та розробляти заходи щодо підвищення ефективності роботи команд Власної Агентської мережі.
Основні вимоги і переваги:
- Вища освіта, освіта в галузі економіки, фінансів буде перевагою;
- Мінімум 2 роки досвіду в області страхування або реалізації фінансових послуг;
- Базові знання фінансової грамотності;
- Впевнені навички проведення презентацій та переговорів;
- Високий рівень комунікабельності, організованість та вміння побудови стосунків з клієнтами;
- Стресостійкість та вміння працювати в умовах високого темпу;
- Готовність до відряджень Україною;
- Здатність до роботи в команді;
- Базове знання англійської мови, як мінімум;
- Гнучкість, ініціативність, орієнтація на результат, відповідальність, бажання розвиватись.
Компанія пропонує:
- Роботу у великій, стабільній міжнародній компанії;
- Офіційне працевлаштування згідно КЗпП України;
- Гібридний формат роботи (офіс та віддалено);
- Корпоративне навчання, можливість для професійного зростання та розвитку;
- Гідний рівень заробітної плати/бонусної системи та щорічний перегляд окладу;
- Соціальний пакет, що включає медичне страхування, страхування життя, страхування на випадок діагностування критичних захворювань, страхування ризиків пасивної війни для співробітника та його/її найближчих родичів, відшкодування абонементу у спортзал / басейн, щомісячна доплата за роботу з дому;
- Дружній та професійний колектив.
МетЛайф – це компанія, яка трансформує індустрію страхування на глобальному рівні. Ставши частиною нашої різноманітної команди, ви зможете допомагати мільйонам клієнтів у всьому світі.
Резюме надсилайте на нашу електронну пошту HRD@metlife.ua