Продовжуючи перегляд сайту, я погоджуюся з використанням файлів cookies власником сайту відповідно до «Політики щодо Персональних даних», в тому числі на передачу даних, третім особам (зі статистичними службам мережі Інтернет).
З нами ви зможете побудувати кар'єру в галузі страхування, розвинути свої професійні навички, взяти участь в реалізації цікавих проектів і отримати визнання своїх успіхів і заслуг.
Вакансії у Компанії
Розгорнути всеЗгорнути все
Спеціаліст контакт-центру
Обов’язки:
консультація та надання інформаційної підтримки існуючим клієнтам Компанії
відповідь на запити клієнтів: письмові, телефоном, при зустрічі
Вимоги:
вища або неповна вища освіта
вільне володіння українською та російською мовами, англійська – на базовому рівні
базові навички володіння комп’ютером (Outlook, Word, Excel)
Особисті якості:
клієнтоорієнтованість, відповідальність, вміння працювати на результат у команді
Умови:
офіційне працевлаштування
соціальний пакет (медичне страхування, страхування життя, відшкодування абонементу в спортзал / басейн, тощо)
дружній колектив, наставництво керівників, як на етапі навчання, так і на етапі роботи
комфортний офіс в центрі міста
можливість професійного та особистісного росту
Ви також можете розглянути пропозиції Компанії щодо кар'єрних можливостей у сфері продажів або ж у міжнародному відділі MetLife, що займається розвитком новітніх технологій.