Skip Navigation

Вакансії МетЛайф

Шукаєте роботу вашої мрії?

Станьте частиною команди МетЛайф – компанії лідера у сфері life-страхування!

З нами ви зможете будувати свою кар’єру, допомагаючи тисячам клієнтів захистити та убезпечити їхні життя, а також розвинути свої професійні навички, взяти участь в реалізації цікавих проектів і отримати визнання своїх успіхів і заслуг.

 

Вакансії

Ми шукаємо нового співробітника на посаду Спеціаліст відділу по роботі з корпоративними клієнтами. Якщо ви або хтось з ваших друзів та знайомих мріють про роботу у міжнародній компанії і відповідають усім вимогам, надсилайте резюме на нашу електронну пошту  HRD@metlife.ua

Основні посадові обов’язки

· Прямі/Непрямі продажі Участь у тендерах ·

· Аналітична робота та підготовка тендерної документації.

· Комунікація з Клієнтом/Брокером стосовно запиту та можливостей продажу додаткового/альтернативного покриття.

· Надання андерайтеру інформації стосовно тендеру.

· Надання розрахунків Клієнту.

· Контроль виконання термінів та взаємодія з відділами Метлайф (комплаєнс, бухгалтерія, відділ HR, інше).

· Дотримання термінів проведення взаємної ідентифікації юр.осіб.

· Підготовка проекту та фінальної версії договору.

· Випуск оригіналів/Рахунків в паперовому вигляді або у

ВЧАСНО.

· Внесення Договору в облікову базу GPAS.

· Організація, контроль відправки та ведення бази вихідної та вхідної кореспонденції згідно з внутрішніми інструкціями.

· Внесення в облікову базу відповідних даних, документальний супровід та комунікація з Брокером та відділом підтримки продажу.

Адміністрування договору страхування

· Внесення в базу даних списку застрахованих та внесення змін в договір.

· Внесення в облікову базу платежів.

· Звірка внесених змін/підтвердження випуску оригіналів договорів.

· Випуск, відправка та отримання поштою оригіналів.

· На запит – підготовка Актів виконаних робіт, Актів звірки, інших документів.

Сервісні Презентації · На запит – проведення Сервісних Презентацій для колективу Клієнта.

· На постійній основі – проведення презентацій та зустрічей з представниками Клієнтів з аналітикою співпраці та користування послугою.

Моніторинг клеймів · Моніторинг стану розгляду клеймів.

· Участь у робочих зустрічах із залученими відділами.

Підготовка до поновлення договору

· Збір аналітики по договору.

· Комунікація з Клієнтом стосовно планування поновлення або участі в тендері.

Виконання показників по продажам та утриманню

договорів

· Виконання планових показників діяльності відділу.

Особливі умови та відповідальність

Продажі - Виявляє можливості та визначає потреби, пропонує рішення, відповідає на запитання та розвіює сумніви для досягнення бізнес результатів.

Управління відносинами - Встановлює та підтримує ефективні робочі відносини із зовнішніми та внутрішніми клієнтами для досягнення бізнес результатів

Клієнторієнтованість - Підходить до процесу продажу з погляду потреб клієнтів, щоб побудувати довірчі відносини та зосередитися на реальних потребах

Тайм-менеджмент - Організує процес та розставляє пріоритети за часом та завданнями для досягнення найкращого результату.

Проактивна позиція - Розробка та пропозиція різних рішень – може проаналізувати та зрозуміти потреби клієнтів та запропонувати різні, ефективні варіанти вирішення проблеми.

Комунікативні навички - Спілкується у чіткому, логічному та впевненому стилі, як усно, так і письмово.

Висока відповідальність - Особиста відповідальність за достовірність наданої інформації, конфіденційність та збереження і нерозповсюдження документів та баз даних Компанії.

Основні задачі:

- Розвивати агентську мережу, включаючи рекрутинг та навчання нових страхових агентів та підтримку існуючих структур Власної Агентської мережі;

- Надання консультацій з питань страхування життя та підтримка менеджерів агентства;

- Допомагати в плануванні, управління та контролі над поставленими цілями новим та існуючим структурам Власної Агентської мережі;

- Аналізувати ефективність роботи структур Власної Агентської мережі;

- Вносити пропозиції та розробляти заходи щодо підвищення ефективності роботи команд Власної Агентської мережі.

Основні вимоги і переваги:

- Вища освіта, освіта в галузі економіки, фінансів буде перевагою;

- Мінімум 2 роки досвіду в області страхування або реалізації фінансових послуг;

- Базові знання фінансової грамотності;

- Впевнені навички проведення презентацій та переговорів;

- Високий рівень комунікабельності, організованість та вміння побудови стосунків з клієнтами;

- Стресостійкість та вміння працювати в умовах високого темпу;

- Готовність до відряджень Україною;

- Здатність до роботи в команді;

- Базове знання англійської мови, як мінімум;

- Гнучкість, ініціативність, орієнтація на результат, відповідальність, бажання розвиватись.

Компанія пропонує:

- Роботу у великій, стабільній міжнародній компанії;

- Офіційне працевлаштування згідно КЗпП України;

- Гібридний формат роботи (офіс та віддалено);

- Корпоративне навчання, можливість для професійного зростання та розвитку;

- Гідний рівень заробітної плати/бонусної системи та щорічний перегляд окладу;

- Соціальний пакет, що включає медичне страхування, страхування життя, страхування на випадок діагностування критичних захворювань, страхування ризиків пасивної війни для співробітника та його/її найближчих родичів, відшкодування абонементу у спортзал / басейн, щомісячна доплата за роботу з дому;

- Дружній та професійний колектив.

МетЛайф – це компанія, яка трансформує індустрію страхування на глобальному рівні. Ставши частиною нашої різноманітної команди, ви зможете допомагати мільйонам клієнтів у всьому світі.

Резюме надсилайте на нашу електронну пошту  HRD@metlife.ua

Ви також можете розглянути пропозиції Компанії щодо кар'єрних можливостей у сфері продажів або ж у міжнародному відділі MetLife.

Резюме надсилайте на електронну адресу: HRD@metlife.ua

Знайомтесь – MетЛайф!

Дізнайтеся більше про нашу компанію