Щодо дій компанії під час воєнного стану

Просимо звернути увагу на наступну інформацію:

З метою захисту персональних даних клієнтів та іншої чутливої інформації щодо операційної діяльності, ПрАТ «МетЛайф» було вимушено прийняти рішення тимчасово вимкнути всі адміністративні системи Компанії. На сьогодні це необхідний крок, і лише так ми можемо мати впевненість в збереженні та захисті баз даних клієнтів та сервісів компанії. Не дивлячись на це, ми маємо можливість отримувати та реєструвати вхідну кореспонденцію – всі запити будуть опрацьовані за найближчої можливості.

ВАЖЛИВО:

Всю кореспонденцію, пов’язану з обслуговуванням договорів страхування життя (зміна умов договору страхування, тощо) слід надсилати на: Infodesk@metlife.ua


а всі документи, пов’язані з розглядом страхових випадків на: claims@metlife.ua

Тимчасово просимо не телефонувати в ЦО ПрАТ «МетЛайф», а надсилати запити на вищезазначені адреси для їх подальшого опрацювання в залежності від характеру запитання, як описано вище.

Ми розуміємо, що поточна ситуація може унеможливлювати сплату чергової страхової премії для частини наших клієнтів, тому Компанією прийняте рішення про продовження пільгового періоду для сплати страхової премії додатково на 30 днів. Технічно, наразі ми не маємо можливості залишити договори страхування діючими після закінчення 30-денного періоду з дати належної сплати страхової премії, проте ми будемо розглядати повідомлення про випадки, що сталися в межах 90 днів після закінчення оплаченого періоду, та приймати рішення за ними, враховуючи всі обставини.

Наостанок, ми хочемо запевнити Вас, що компанія МетЛайф виконувала та буде виконувати всі зобов’язання перед своїми клієнтами та наразі ми робимо все можливе для поновлення роботи наших систем. 

Ми просимо Вас берегти себе та близьких, надавати свою підтримку тим, хто її потребує. Ми віримо, що найближчим часом повернемось до звичного режиму роботи.

Завжди з Вами!

ПрАТ «МетЛайф»

01.03.2022