Найчастіші питання

В цьому розділі ми зібрали питання, що найчастіше виникають у клієнтів на різних етапах партнерських відносин з ПрАТ "МетЛайф".

ПРОТЯГОМ ДІЇ ДОГОВОРУ СТРАХУВАННЯ

У Вашому Страховому Полісі зазначено дату, яка є річницею дії Договору Страхування. Якщо Ви здійснюєте сплату Страхових Премій щорічно, то вона і є датою, на яку Ви щорічно маєте сплачувати Страхову Премію, щоб Ваш Договір Страхування продовжував діяти (Належна дата сплати Страхової Премії). Однак, Ви маєте додатковий 90-денний (під час воєнного стану) Пільговий Період для сплати Страхової Премії. Протягом цього періоду надання страхових послуг триває, тобто Застрахована Особа знаходиться під страховим захистом. Це означає, що, якщо Ви не встигли сплатити Страхову Премію до дати, яка зазначена у Страховому Полісі, то Ви ще маєте 90 днів після цієї дати, щоб це зробити. Однак, якщо протягом цих 90 днів станеться Страховий випадок, то суму Премії, яку Ви не встигли сплатити, може бути вирахувано з суми Страхової виплати або Вам необхідно буде сплатити Премію самостійно.

 
Якщо ж Ви сплачуєте Страхові Премії раз на півроку або раз на квартал, Компанія буде надсилати СМС-повідомлення з зазначенням дати сплати та розміром Страхової Премії, а також квитанцію для сплати електронною поштою.

 
Важливо! Якщо Ви сплачуєте Страхові Премії на квартальній основі і Ваш Договір діє більше 3-х повних років, не чекайте закінчення 90-денного періоду, а здійсніть оплату до його закінчення, оскільки саме на 90-й день від Належної дати сплати Страхової Премії Договір Страхування може автоматично набути статусу повністю сплаченого договору (конвертованого) або буде автоматично достроково припинена його дія. У разі набуття статусу повністю сплаченого договору, його поновлення буде можливим лише на умовах повернення до першої Страхової Премії без можливості подальшої індексації.

-  самостійно роздрукувати бланк з сайту Компанії за посиланням billingIBANfill.pdf.

 -  зателефонувати до ПрАТ «МетЛайф» та попросити оператора надіслати квитанцію, або скористатися автоматичним голосовим меню Компанії для її отримання.

 - повідомити про відсутність квитанції свого Консультанта, який сам зв’яжеться з Компанією та попросить надіслати Клієнту новий бланк для сплати наступної Страхової Премії.


Ви можете вносити зміни до Вашого Договору Страхування. Такі зміни можуть стосуватися Вашої особистої інформації (прізвище, адреса, професія), Страхового покриття (зменшення або збільшення внеску/Страхової Cуми, придбання додаткових продуктів) тощо. В разі необхідності внесення змін до Договору Страхування, Ви маєте завчасно подати до Відділу обслуговування власників Полісів відповідну заяву за формою або, написану у довільній формі із зазначенням номера Договору Страхування (зазначений у Вашому Страховому Полісі). Заяву має бути засвідчено Вашим підписом та підписом Застрахованої Особи (якщо застрахованою за Договором Страхування є інша особа), та зазначенням дати її підписання. Для уникнення непорозумінь і додаткових питань з боку Компанії, радимо користуватись бланками заяв, форми яких можна знайти за посиланням: https://www.metlife.ua/individuals/documents-required/

З метою пришвидшення обробки Вашої заяви про внесення змін до Договору Страхування Ви можете надіслати її електронною поштою office@metlife.ua. Також, Ви можете надіслати оригінал заяви на поштову адресу Компанії або принести її до центрального Офісу Компанії особисто. Оригінал не обов’язково надсилати на поштову адресу Компанії.

  • Зміна прізвища та паспортних даних*;
  • Зміна Вигодонабувача;
  • Зміна контактних даних.

* за умови отримання Компанією усіх документів, необхідних для здійснення зміни.

 

  • зміна періодичності сплати Страхової Премії (з річної на піврічну або квартальну);
  • зменшення/ збільшення Страхової Суми;
  • скорочення строку Страхування (при цьому сума Страхового покриття не змінюється, а Страховий внесок збільшується);
  • подовження періоду Страхування (при цьому сума Страхового покриття не змінюється, а Страховий внесок зменшується, але не більше, ніж на 25% протягом усього терміну дії Договору).

  • додання Страхових Продуктів за додатковими ризиками;
  • відмова від Страхових Продуктів за додатковими ризиками;
  • зміна Страхувальника.

Для внесення деяких змін нам може знадобитися додаткова інформація про стан здоров'я, місце роботи (службові обов'язки) Застрахованої Особи або Страхувальника.

 

  • збільшення Страхової Суми (суми Страхового покриття);
  • додання Страхових Продуктів за додатковими ризиками;
  • зміна Страхувальника.

Якщо для ухвалення рішення про можливість внесення змін до Договору Страхування необхідно отримати додатково результати медичного обстеження, ми надішлемо Вам запит із проханням якнайшвидше надати зазначені у листі дані. Після отримання й оцінки усієї необхідної інформації ми ухвалимо рішення про можливість внесення змін. У разі позитивного рішення ми надішлемо Вам квитанцію із зазначенням нового Страхового внеску.

Важливо! Щоб необхідні Вам зміни до Договору Страхування були внесені вчасно, ми маємо отримати Вашу заяву щонайменше за місяць до дати сплати чергового Страхового внеску або чергової річниці дії Договору Страхування.

Страхову Премію за Договором Страхування можна сплачувати з такою періодичністю:

  • один раз на рік (річна Страхова Премія);
  • два рази на рік (піврічні Страхові Премії);
  • чотири рази на рік (квартальні Страхові Премії).

Під час заповнення Заяви про Страхування Ви обрали один з вищезазначених варіантів: річна, піврічна або квартальна Страхова Премія.

Якщо протягом дії Вашого Договору Страхування Ви зрозуміли, що для Вас більш зручно було б сплачувати Страхову Премію з іншою періодичністю, то на річницю дії Договору Страхування Ви можете її змінити. Зверніть, будь ласка, увагу, що у разі внесення платежів раз на півроку або щоквартально загальна сума Страхових внесків, сплачених протягом року, на 4% більша за річну Страхову Премію через збільшення витрат Компанії. Тобто, якщо Ви сплачували 4 000 грн на рік, то при зміні періодичності сплати Страхових Премій на піврічні внески Ви сплачуватимете 2080 грн кожного півроку, що у сумі складатиме 4 160 грн, замість 4 000 грн., а у разі переходу на квартальні внески Ви сплачуватимете 1 040 грн кожного кварталу, що у сумі також складатиме 4 160 грн. замість  4 000 грн, які Ви сплачували раз на рік.

Для внесення змін до Договору Страхування Страхувальнику необхідно зателефонувати в Компанію або самостійно змінити періодичність сплати в автоматичному режимі голосового меню, зателефонувавши за номером 0 800 305 301.

Ви як Страхувальник маєте написати заяву від свого імені із зазначенням номера Вашого Договору Страхування. Заява пишеться до Відділу власників Полісів. Підпишіть заяву та поставте дату підписання. Відповідну форму заяви можна знайти за посиланням: https://www.metlife.ua/content/dam/metlifecom/ua/PDFs/Clientsupport/Applications/2024/2024_Decrease50.pdf

Заяву про внесення змін до Договору Страхування Ви можете надіслати на електронну пошту (office@metlife.ua), сканкопію або фото.

Важливо!

  • Зменшення розміру Страхової Премії/Страхової Суми можливе протягом всього строку дії Договору Страхування на чергову річницю дії Договору Страхування;
  • Максимально припустиме зменшення Страхової Суми складає 50% протягом всього строку Страхування;
  • Розмір Страхової Суми та Страхової Премії в такому випадку не повинен бути нижче встановленого ліміту мінімальної Страхової Суми/ Страхової Премії.

Якщо наведені вище вимоги не виконуються - зменшення розміру Страхової Премії буде неможливим, про що ми повідомимо Вас листом.

Протягом дії Вашого Договору Страхування Ви маєте право додати або припинити дію Страхових Продуктів за додатковими ризиками.

У разі Вашої відмови від Страхових Продуктів за додатковими ризиками Гарантована Страхова Сума за  Страховим Продуктом за основними ризиками залишається незмінною, а щорічна Страхова Премія зменшується. Відмовитись від Страхових Продуктів можна як на річницю дії Договору Страхування, так і на дату чергової Страхової Премії, подавши відповідну заяву до Відділу власників Полісів у письмовій формі. Заяву має бути засвідчено Вашим особистим підписом із зазначенням дати підписання.

Після цього ми надішлемо Вам квитанцію зі зменшеною Страховою Премією.

Коли Ви сплатите перераховану Страхову Премію, до умов даного Договору Страхування будуть внесені відповідні зміни, та ми надішлемо Вам Додаток до Договору Страхування, у якому буде відображено вже внесені зміни.

Додати до Вашого Договору Страхування Страхові Продукти за додатковими ризиками можливо на кожну чергову дату сплати Страхової Премії. У такому випадку Гарантована Страхова Сума за Страховим Продуктом за основними ризиками залишається незмінною, а річна Страхова Премія збільшується. Для ухвалення рішення щодо можливості додати обраний Вами Страховий Продукт, ми маємо отримати Вашу заяву у письмовій формі та заповнену форму «Декларація» щодо стану здоров’я, що заповнюється на особу (Страхувальника та/або  Застраховану Особу), для якої надаватиметься Страхове Покриття.

Після отримання заяви, оцінки інформації та сплати перерахованої Страхової Премії, Вам буде надісланий Додаток до Договору Страхування, в якому вже будуть відображені внесені зміни.

Заяву про внесення змін до Договору Страхування Ви можете надіслати електронною поштою (office@metlife.ua), у вигляді сканкопії або фото. Потрібну форму можна знайти за посиланням: https://www.metlife.ua/individuals/documents-required/

 

Набуття Договором Страхування статусу Сплаченого Договору Страхування без подальшої сплати Страхових Премій можливе у випадку, якщо:

  • Договір Страхування є чинним не менше 3-х років;
  • до складу такого Договору Страхування входить Страховий Продукт основних ризиків, що передбачає Страхове покриття на випадок дожиття (Е, РЕAD-A, PEAD-J);
  • зменшена Страхова Сума не є меншою, за встановлений мінімум Компанії*.

Після набуття Договором Страхування статусу сплаченого:

·         Страхова Сума за Страховим Продуктом основних ризиків зменшується відповідно до коефіцієнтів Зменшеної Страхової Суми;

  • Страхувальник припиняє сплачувати чергові Страхові Премії;
  • всі Страхові Продукти за додатковими ризиками, що були передбачені умовами Договору Страхування, припиняють свою дію;
  • Страхувальнику виплачується належна йому сума Спеціального Фонду Індексації (за умови застосування індексації).

За Договорами Страхування життя, що автоматично набули статусу сплаченого через несплату Страхової Премії, та за якими Страхувальнику була здійснена виплата Спеціального Фонду Індексації, поновлення Страхового захисту можливе протягом 2-х років з моменту набуття Договором Страхування статусу сплаченого. Проте таке поновлення можливо лише за умови припинення дії «Положення про індексацію», сплати всіх несплачених Страхових Премій, заповнення форми «Декларація» про стан здоров’я.

*Увага! Набуття Договором Страхування статусу сплаченого не дозволяється, якщо Зменшена Страхова Сума буде меншою мінімальної Страхової Суми, встановленої ПрАТ «МетЛайф» (наразі 5 000 грн).

Переведення Договору Страхування в статус сплаченого можливе автоматично через несплату чергового внеску, після завершення Пільгового Періоду, або за заявою Страхувальника. Заява на переведення Договору Страхування в статус сплаченого має бути оформлена Страхувальником у письмовому вигляді, засвідчена його підписом та зазначенням дати підписання, не пізніше, ніж за 1 місяць до настання чергової річниці дії Договору Страхування.

Заяву про внесення змін до умов Договору Страхування Ви можете надіслати на електронну пошту Компанії  office@metlife.ua, у вигляді сканкопії або фото.

Приклад розрахунку Зменшеної Страхової Суми

Наприклад, Клієнт уклав Договір Страхування на 20 років, Гарантована Страхова Сума складає  101 806 грн. Зменшена Страхова Сума після дев’яти повних років дії Договору Страхування складає 41 740 грн. (101 806 грн. / 1 000 х 410 = 41 740 грн.)

Це означає, що якщо Клієнт після дев’яти повних років дії Договору Страхування вирішить припинити сплату Страхових Премій (або Договір Страхування автоматично набуде статусу сплаченого через несплату чергової Страхової Премії), він буде застрахованим протягом наступних 11 років (тобто до закінчення строку Страхування) лише за Страховим Продуктом за основними ризиками, а Гарантована Страхова Сума складатиме  41 740 грн. В разі смерті або дожиття Страхувальнику буде виплачено зазначену Гарантовану Страхову Суму, збільшену на суму Негарантованого Бонусу (в разі його наявності).

 

Звертаємо увагу, що сплата Страхових Премій можлива лише у національній валюті. Перебуваючи за кордоном, Ви маєте можливість сплатити Страхову Премію за допомогою on-line банкінгу, використовуючи картковий рахунок, відкритий в українському банку, або в режимі online за допомогою платіжних систем «Portmone» та «Ipay».

https://www.metlife.ua/support-centre/policy-payment/online-payment/  

Для оплати приймаються міжнародні платіжні картки Visa, Visa Electron і Mastercard, випущені будь-яким українським або міжнародним банком. Конвертація іноземної валюти в гривню проводиться банком автоматично. Комісія сплачується додатково.

 

Страхувальник має право включити до податкової знижки витрати на оплату Страхових Премій за Договорами довгострокового Страхування життя, сплачених таким платником податку як за такого платника податку, так і за членів його сім’ї першого ступеня споріднення. Членами сім’ї Страхувальника першого ступеня споріднення вважаються його батьки, його дружина або чоловік, діти Страхувальника, в тому числі й усиновлені.

 Право на податкову знижку мають особи, які отримують доходи у вигляді заробітної плати, тобто, якщо особа отримує дохід як приватний підприємець або іншим чином, але не у вигляді зарплатні, право на податкову знижку у такої особи немає.

Періодичність сплати Страхової Премії не має жодного впливу на розмір Страхової Суми та Страхової Виплати.

Відповідно до Загальних Умов Страхових Продуктів ПрАТ «МетЛайф» (надалі – Загальні Умови) Договір Страхування може бути переданий в нову країну проживання Застрахованої Особи після згоди Страховика та за умови, що така передача не буде суперечити законодавству країни і є можливою згідно із законодавством України та відбудеться відповідно до умов законодавства України.

На цей час переведення Договору Страхування до іншої країни не є можливим відповідно до чинного законодавства України та внутрішніх процедур Компанії.

При цьому звертаємо Вашу увагу на те, що відповідно до Загальних Умов Договір Страхування діє на території будь-якої країни світу (окрім територій, до яких застосовуються санкції Державного Казначейства США). Таким чином, Ви можете залишити Договір чинним та сплачувати Страхові Премії в гривні, та Страхове покриття надаватиметься в повному обсязі, передбаченому умовами Вашого Договору.

 

Виходячи із положень Загальних Умов, Компанія не зобов’язана надсилати Страхувальнику повідомлення про необхідність сплати чергової Страхової Премії.
Однак, для зручності наших Клієнтів ми надсилаємо їм квитанції для сплати чергових Страхових Премій, SMS - нагадування, повідомляючи про необхідність сплати чергової Страхової Премії.

Приблизно за місяць до Належної дати сплати чергової Страхової Премії Страхувальнику надсилається квитанція для її сплати.

Якщо з будь-якої причини квитанцію не було доставлено електронною поштою, її можна отримати, зателефонувавши на гарячу лінію Компанії, або самостійно замовити в автоматичному режимі голосового меню за номерами: 0 800 305 301, +38 (044) 494-13-43/44.

 

Якщо Ваш Договір Страхування діє понад три роки та у стовпчику «Код Страхового Продукту» у Вашому Страховому Полісі є один з таких кодів: Е, PEAD-A, PEAD-J, АЕ, ААЕ, РЕAD, WL або LCP, то це означає, що у разі Вашого рішення достроково припинити дію Договору Страхування, Вам, як  Страхувальнику, буде виплачена Викупна Сума.

Викупна Сума ніколи не дорівнює сумі Страхових Премій, яку Ви сплатили за Договором Страхування.

Розмір Викупної Суми на кожну річницю дії Договору Страхування можна знайти на звороті Вашого Страхового Поліса у відповідній таблиці.

У разі прийняття Страхувальником рішення про дострокове припинення дії Договору довгострокового Страхування життя, йому буде виплачено Викупну Суму, збільшену на суми Негарантованого Бонусу та Спеціального Фонду Індексації (в разі їх наявності).

Пам’ятайте, що після виплати Викупної суми Договір довгострокового Страхування життя припиняє свою дію і його поновлення є неможливим.

Вигодонабувачем за Договором Страхування завжди є Застрахована Особа (в тому числі на випадок дожиття), за винятком Страхового Випадку «Смерть». В блоці «Вигодонабувачі» Заяви про Страхування в полях із відповідною назвою зазначаються Вигодонабувачі виключно на випадок смерті Застрахованої Особи та відсоток виплати (в разі зазначення більш ніж одного Вигодонабувача, загальна частка повинна становити 100%).

У Страховому Полісі не зазначаються Вигодонабувачі, вони зазначаються в Заяві про Страхування, яка разом з оригіналом Страхового Поліса та усіма додатковими документами складає Договір Страхування.

Протягом дії Договору Страхування можлива заміна Вигодонабувачів шляхом надання заповненого бланка Заяви на зміну Вигодонабувача.

Індексація - це один з найбільш ефективних методів, що ми використовуємо для захисту Ваших коштів від негативного впливу інфляції.

Метою індексації є збереження реальної вартості Договору Страхування на момент здійснення виплат, тобто, запобігання знецінюванню Страхових Сум за Вашим Договором Страхування.

Індексація за Вашим Договором Страхування можлива за умови сплати Вами індексованої Страхової Премії, починаючи з другого року дії Договору Страхування. Для визначення розміру Індексованої Страхової Премії, Страхова Премія за Вашим Договором збільшується на ставку індексації.
Ставка індексації (далі - "Індекс") визначається щорічно станом на 31 жовтня кожного року. Орієнтиром є офіційний індекс інфляції, оприлюднений Державним комітетом статистики України (або іншим уповноваженим державним органом), проте не дорівнює офіційному показнику інфляції. Встановлений таким чином Індекс застосовується до всіх Договорів Страхування в період з 1 січня до 31 грудня наступного року. Наприклад, Індекс на 2025 рік затверджено на рівні 10%.

До дати сплати чергової Страхової Премії ми надсилаємо Страхувальнику лист-звернення, в якому надається коротке роз'яснення мети індексації, а також зазначаються розмір Індексованої Страхової Премії та розмір неіндексованої Страхової Премії (дорівнює розміру останнього сплаченого внеску). Також Страхувальнику надсилається Додаток до Договору Страхування, який набере чинності лише в разі сплати Індексованої Страхової Премії. У цьому Додатку також зазначаються збільшені Страхові Суми за Страховими Продуктами за допоміжними ризиками, що передбачають застосування індексації (крім Страхових Продуктів за основними ризиками, за якими сума збільшення Страхової Премії спрямовується не на збільшення Гарантованої Страхової Суми, а до Спеціального Фонду Індексації).

Таким чином, Ви маєте можливість самостійно вирішити, чи застосовувати індексацію до свого Договору Страхування. Сплативши Індексовану Страхову Премію, Ви підтверджуєте свою згоду на застосування індексації. Сплата неіндексованої Страхової Премії означає відмову від застосування індексації протягом наступного року дії Договору Страхування.

Увага! Ви більше не матимете права застосовувати індексацію якщо:

  • Ви звернулись до Компанії із заявою стосовно припинення дії Положення про індексацію;
  • якщо Ви були звільнені від сплати чергових Страхових Премій згідно з умовами програм W або СРА (після настання Страхового Випадку);
  • якщо Ваш Договір Страхування було поновлено зі статусу повністю Сплаченого після завершення Пільгового Періоду та виплати Спеціального Фонду Індексації.

 

У разі сплати Індексованої Страхової Премії частина сплаченої Премії спрямовується до Спеціального Фонду Індексації. Спеціальний Фонд Індексації призначений для збільшення Страхової Виплати на випадок дожиття. Він створюється з частини сплачених індексованих Премій та сум, зароблених від інвестування коштів фонду.

 

Ви, як Страхувальник, почнете отримувати повідомлення про розмір Негарантованого бонусу та Спеціального Фонду Індексації після закінчення трьох повних років дії Вашого Договору довгострокового Страхування життя.

Після оголошення результатів діяльності Компанії за минулий рік ми надішлемо Вам листа, де міститиметься інформація щодо розміру Негарантованого бонусу та Спеціального Фонду Індексації.

 

Радимо зателефонувати до Компанії та зробити попереднє повідомлення про характер Страхового Випадку. УВАГА! Телефонний дзвінок не є офіційною заявою про Страховий Випадок і не буде приводом для початку його розгляду. Клієнт повинен заявити в Компанію про настання події, що має ознаки Страхового Випадку виключно шляхом заповнення та підписання Заяви про здійснення Страхової Виплати, а також надання всіх необхідних для розгляду документів. Перелік необхідних документів та форма Заяви про здійснення Страхової Виплати знаходяться на сайті Компанії за посиланням: Страховий Випадок .

 

Так, покриваються. Той факт, що опіки 4-го ступеню не зазначені в Таблиці оцінки хірургічних операцій, пов’язаний із відмінністю в класифікації опіків за кордоном (де виділяють 3 ступені за глибиною опіку) та в Україні (виділяють опіки І, ІІ, ІІІ-А, ІІІ-Б та IV ступенів).

Опіки ІІІ-Б та IV ступенів відповідають ІІІ ступеню міжнародної класифікації, і це, звичайно, буде враховано під час оцінки Страхових Випадків.

 

Зазначений Страховий Продукт покриває хірургічне втручання та/або госпіталізацію в результаті нещасного випадку або через хворобу, що трапилися із Клієнтом вперше після початку дії цього продукту. Операції та госпіталізація з приводу хронічних хвороб, з якими Клієнт перебував на обліку або вже отримував лікування до початку дії продукту, що підтверджується документально, та які знову загострилися після придбання даного Страхового Продукту, не будуть вважатися Страховим Випадком.

Виплата після закінчення дії Договору Страхування складається з наступних сум:

- Гарантованої Страхової Суми (ГСС);

- Негарантованого бонусу (НБ);

- Спеціального Фонду Індексації (СФІ), якщо застосовувалась індексація Страхових Премій.

На отримання Страхової Виплати має право Вигодонабувач, зазначений в Заяві про Страхування. Отже, має таке право і колишня дружина/чоловік, якщо вона/він зазначені в Заяві про Страхування Вигодонабувачем.

Злочином є передбачене  Кримінальним кодексом України суспільно небезпечне винне діяння (дія або бездіяльність), вчинене суб'єктом злочину. Замахом на злочин є вчинення особою з прямим умислом діяння (дії або бездіяльності), безпосередньо спрямованого на вчинення злочину, передбаченого відповідною статтею Особливої частини цього Кодексу, якщо при цьому злочин не було доведено до кінця з причин, що не залежали від її волі.

Адміністративне правопорушення (проступок) – протиправна, винна (умисна або необережна) дія чи бездіяльність, яка посягає на державний або громадський порядок, власність, права і свободи громадян, на встановлений порядок управління і за яку законодавством передбачено адміністративну відповідальність.

Перехід дороги у невстановленому місці є правопорушенням і може тягнути за собою адміністративну відповідальність, але це не є достатньою підставою для відмови у здійсненні Страхової Виплати у разі, якщо такий перехід спричинив настання Страхового Випадку.

 

В Україні станом на сьогодні законодавчо не встановлено допустимий рівень алкоголю. Тому кожен випадок розглядається індивідуально. Під час розгляду даних випадків враховується думка медичного експерта.

 

Невід’ємними частинами Договору Страхування, укладеного шляхом обміну листами, є такі документи:

- Заява про Страхування;

- Загальні Умови за 19 класом страхування життя;

- Загальні умови Програм Стандартних Страхових Продуктів за 19 класом страхування життя;

- Інформаційні документи про Стандартні Страхові Продукти, за якими укладається Договір Страхування;

- Тарифна Політика Страховика;

- Політика Розподілу Інвестиційного Доходу Страховика;

- Страховий Поліс та Додатки до Страхового Поліса;

- Офіційні листи Страховика, які надсилаються Страхувальнику разом із Страховим Полісом або Додатками, де можуть бути викладені пояснення/уточнення/зміни щодо умов Договору Страхування та причини і наслідки;

- Додаткові угоди та/або Додатки до чинного Договору Страхування у випадку змін та доповнень до Загальних Умов та/або Загальних Умов Страхових Продуктів та Договору Страхування;

- Медичні довідки та інші медичні документи щодо стану здоров’я Застрахованої Особи та Страхувальника;

- Інші документи щодо Застрахованої Особи та Страхувальника, надані на вимогу Страховика або складені/подані протягом дії Договору Страхування.

 

Базове медичне обстеження включає огляд терапевта із заповненням форми спеціальної анкети, а також хімічний аналіз сечі (з мікроскопією осаду). Розширене медичне обстеження включає більший перелік аналізів та обстежень в залежності від лімітів Страхових Сум та вікової категорії Клієнтів.

Згідно з Загальними Умовами, у більшості випадків Страхове Покриття починає діяти одразу після виконання Страхувальником усіх належних дій, спрямованих на укладання Договору Страхування. Оскільки з моменту виконання Страхувальником усіх вимог до прийняття ПрАТ «МетЛайф» рішення щодо умов страхування та випуску Страхового Поліса проходить певний проміжок часу, Страхове Покриття в більшості випадків починає діяти до випуску Страхового Поліса.

Отже, Страхове Покриття за Страховими Продуктами починає діяти у випадку виконання всіх наведених нижче умов:

- підписання Заяви про Страхування та наявності всіх чинних документів, необхідних для укладення Договору Страхування;

- відповідності Застрахованої Особи вимогам Страховика щодо можливості страхування;

- проходження Застрахованою Особою та/або Страхувальником (за необхідності) медичного огляду на вимогу Страховика;

- надходження коштів за Заявою про Страхування на банківський рахунок Страховика.

В разі виконання зазначених вище умов, Страхове Покриття за Страховими Продуктами починає діяти з дати, що настала пізніше:

- дата підписання Заяви про Страхування;

- дата попередньої оплати Страхувальником Страхової Премії;

- дата отримання Страховиком повної інформації щодо результатів медичного обстеження

Застрахованої Особи та/або Страхувальника згідно з вимогами Страховика;

- дата підписання Декларації про стан здоров’я Застрахованої Особи та/або Страхувальника

встановленої Страховиком форми в разі, якщо з моменту підписання Заяви про Страхування минуло більше 3-х місяців;

- дата заповнення нової Заяви про Страхування в разі, якщо з моменту підписання первинної Заяви минуло більше 6-ти місяців.

Дату початку дії Страхових Продуктів остаточно буде зазначено у Страховому Полісі.

У такому випадку обов’язковою умовою є отримання письмової згоди одного з батьків та копії його/її сторінки паспорта з підписом для ідентифікації. Така згода засвідчується підписом на Заяві про Страхування у відповідному полі або шляхом надання окремої письмової заяви у довільній формі, де зазначаються дані особи, яка здійснюватиме страхування та її ступінь споріднення із Застрахованою Особою.

У випадку, якщо Клієнт не отримав підтвердження про укладення Договору Страхування у вигляді Страхового Поліса протягом 90 днів, він повинен звернутися до центрального Офісу Страхової Компанії або до свого Консультанта. Для зручності, крім оригіналу Страхового Полісу, Компанія також надсилає його скановану копію на електронну адресу Страхувальника.

Одним із суттєвих факторів, що береться до уваги під час розгляду Заяви про Страхування, є стан здоров’я Застрахованої Особи на момент укладення Договору Страхування. Якщо Застрахована Особа має групу інвалідності, у Заяві про Страхування необхідно зазначити, за яким діагнозом цю групу їй було призначено, оскільки саме за діагнозом, а не за наявністю групи інвалідності, будуть оцінюватися Страхові Ризики та ухвалюватися рішення щодо можливості надання Страхового Покриття такій особі.

Таким чином, спеціальних обмежень або умов для осіб, яким призначено групу інвалідності не передбачено, проте Клієнту слід повідомити про встановлення групи інвалідності та надати останні медичні документи про стан здоров’я. Це допоможе Компанії провести оцінку ризиків і пришвидшить прийняття рішення щодо випуску Поліса.

Варто зазначити, що в більшості випадків, Компанія ухвалить позитивне рішення щодо укладення Договору Страхування навіть в разі наявності певних проблем зі здоров'ям, але в такому випадку умови страхування можуть бути змінені – зміна Страхового Продукту за основним ризиком, зменшення Страхового Покриття, відмова від надання Страхового Покриття за окремими Страховими Продуктами за додатковими ризиками, встановлення виключень.   

Усі Заяви про Страхування, де заявленою Застрахованою Особою є вагітна жінка, приймаються до розгляду на загальних підставах, якщо вагітність протікає без ускладнень. Виключенням є Страховий Продукт «Страхування на випадок критичних жіночих ризиків», надання якого неможливе, якщо Застрахована Особа є вагітною на момент заповнення Заяви про Страхування.

Якщо Страхувальник/Застрахована Особа не є громадянином України, то для укладання Договору Страхування потрібно надати:

- Копію посвідки на постійне/тимчасове проживання в Україні.

- Копію ідентифікаційного номеру НЕ українського, якщо має окрім українського інше податкове резидентство.

- Копію РНОКПП.