Skip Navigation

Клієнтам

Цей розділ допоможе вам правильно і своєчасно проінформувати компанію про ті чи інші події вашого життя, а також знайти цікаву для вас інформацію.

Зв'язатись з нами

Бажаєте поставити запитання або потрібна додаткова інформація? Зв'яжіться з нами і ми постараємося дати вам відповідь в найкоротший термін

Сплатити поліс

Інформація про сплату страхових внесків за полісом страхування

Бланки заяв

Бланки та форми заяв для звернення до МетЛайф

Сталася страхова подія?

Дізнайтеся докладніше про процес подачі заяви про страхову виплату та про перелік документів, які знадобиться зібрати та надати в компанію.

Переваги для VIP клієнтів

Інформаційну підтримку щодо запитань, які пов’язані з:

Договором Страхування Життя;

Оформленням страхового випадку;

Наданням необхідної інформації щодо діяльності Компанії;

Записом на щорічне медичне обстеження*.

Можна отримати:

– за відокремленою телефонною лінією: +38 (044) 498 40 01
у робочі дні з 08.30 до 17.30

– надіславши запит на відокремлену електронну скриньку: vip@metlife.ua

Також цілодобово за телефонними лініями: 0 800 305 301 (безкоштовно зі стаціонарних телефонів) та 044 494 13 43 працює автоматизоване голосове меню (IVR), за допомогою якого можна отримати відповіді на найпоширеніші запитання.

VIP статус надається клієнту, який сплачує регулярні страхові платежі у розмірі від 20 000 грн. щорічно, або придбав поліс з одноразовою оплатою у розмірі не менше 50 000 грн.

* Щорічне медичне обстеження за рахунок ПрАТ «МетЛайф» включає:

Консультацію терапевта;

УЗД черевної порожнини;

Загальні аналізи крові та сечі.

Якщо сума регулярних страхових платежів більша ніж 60 000 грн., право на проходження медичного обстеження надається також одному із родичів клієнта. Послуга діє виключно на території України.