Skip Navigation

Захист прав споживачів

Механізми захисту прав споживачів та інша інформація відповідно до статті 12 Закону України “Про фінансові послуги та державне регулювання ринків фінансових послуг”:

ЗА ПОСИЛАННЯМ 

Клієнтам ПрАТ «МетЛайф» (надалі – Компанія) гарантовані всі механізми захисту прав споживачів фінансових послуг, передбачені законодавством України та встановлені практикою

Подання скарги

На головній сторінці вебсайту Компанії міститься розділ «зв‘язатися з нами», який, зокрема, передбачає форму «залишити скаргу» 

Звернення за врегулюванням

 до Офісу страхового примирителя

Звернення до Національного Банку України

 за адресою: 01061, м. Київ, вул. Інститутська, 9, за тел. 0 800 505 240,

чи за онлайн адресою nbu@bank.gov.ua

Наявність гарантійних фондів чи компенсаційних схем:

Відповідно до ч.3 ст. 30 Закону України «Про страхування» до гарантійного фонду страховика належить додатковий та резервний капітал, а також сума нерозподіленого прибутку. Зазначені показники містяться у розділі Власний капітал  звіту про фінансовий стан Компанії, що оприлюднюється, в тому числі, у складі аудиторського звіту.

Додатково, Компанія гарантуючи високий рівень платоспроможності, розміщує підтверджену фінансову звітність на вебсайті https://www.metlife.ua/about-us/reports/annual-reports/

та статистику здійснених страхових виплат за укладеними договорами страхування Компанії https://www.metlife.ua/about-us/monthly-payments-statistics/

Договори про надання фінансових послуг:

ПрАТ «МетЛайф» укладає договори на підставі Правил страхування, що становлять невід‘ємну частину будь-якого із договорів страхування Компанії, і визначають обсяг страхування, умови укладання договорів і здійснення страхових виплат, та розміщені на сайті у відповідному розділі за посиланням:

ПРАВИЛА КОМПАНІЇ

  • Відповідно до потреб клієнтів, договори існують і укладаються  за різними формами та шляхами укладення залежно від страхових продуктів, а також каналів їх просування.

Договори страхування, які укладаються за посередництвом фінансових установ, є договорами приєднання, та розміщені у підрозділі «Клієнтам банкострахування» розділу «Наші партнери та канали продажів», які розміщені, відповідно, щодо кожного із партнерів Компанії: за посиланням

 

Адреса, за якою приймаються скарги споживачів фінансових послуг

ПрАТ «МетЛайф» здійснює діяльність за адресою місцезнаходження – головного офісу

01032 м. Київ, вул. Жилянська, 110

виключно ця адреса є адресою листування із будь-яких питань.

Адреса головного офісу оприлюднюється у державних реєстрах і зазначена на вебсайті та доводиться до відома клієнтам у документах, що складають договір страхування. На час строку дії воєнного стану офіс не здійснює прийому відвідувачів. Усі запити та відповіді надаються дистанційно.

 

Адреса поштової скриньки для електронного листування: office@metlife.ua

Залишились питання?

Ви можете зв'язатися з нами будь-яким зручним для вас способом