Наші контакти, адреса та телефони

ПРАВИЛА ЗДІЙСНЕННЯ ПРИЙОМУ ГРОМАДЯН У ОФІСІ ПРАТ «МЕТЛАЙФ».
Компанія здійснює прийом Клієнтів та  відвідувачів відповідно до Графіку роботи ПрАТ «МетЛайф» на першому поверсі приміщення Бізнес Центру «Карат» (надалі -БЦ), ліворуч від стійки адміністрації Бізнес Центру, за адресою Головного офісу Компанії.

АДРЕСА ГОЛОВНОГО ОФІСУ ПРАТ «МетЛайф»: 01032, Україна, м. Київ, вул. Жилянська, 110, БЦ «Карат»

ГРАФІК РОБОТИ ПРАТ «МетЛайф» ТА ГОДИНИ РОБОТИ ТЕЛЕФОННОЇ ЛІНІЇ:
ПН-ЧТ:
08.30 – 17.30
ПТ: 08.30-16.15
БЕЗ ПЕРЕРВИ
СБ-НД:
ВИХІДНІ ДНІ

ТЕЛЕФОНИ:
0 800 305 301 (Безкоштовно на території України для усіх операторів українського зв’язку)
+ 38 (044) 494 13 43/44

ВАЖЛИВА ІНФОРМАЦІЯ:
Звертаємо Вашу увагу, що під час повітряної тривоги Головний офіс  Компанії не працює та прийом громадян не здійснюється. Якщо під час Вашого перебування в Головному офісі Компанії буде оголошено повітряну тривогу, Вам необхідно буде покинути приміщення БЦ та прослідувати до укриття. Найближче укриття знаходиться за адресою: 01032, Україна, м.Київ, вул. Жилянська, 118, вхід з вулиці Жилянська.

ДОДАТКОВО ІНФОРМУЄМО:
У випадку, якщо через Ваш медичний стан, фізичні обмеження чи хворобу вам необхідний супровід до офісу чи виклик спеціаліста, Вам потрібна допомога, щоб потрапити в офіс Компанії, прохання скористатися кнопкою виклику зліва від сходів центрального входу БЦ.

Інформація про доступність для осіб з інвалідністю та інших маломобільних груп населення

ЗВ'ЯЖІТЬСЯ З НАМИ

Загальні питання: office@metlife.ua

Страхування юридичних осіб: Corporate@metlife.ua

Страхування для фінансових установ: fi@metlife.ua

Автоматичне телефонне меню

Ви, як клієнти компанії, маєте можливість скористатись автоматичним телефонним меню та отримати інформацію самостійно та оперативно, без очікування на лінії відповіді оператора.

Голосове телефонне меню працює цілодобово, 24\7.

Телефонуйте за номерами 0 800 305 301 (безкоштовно зі стаціонарних телефонів) та 044 494 13 43, у меню для клієнтів обирайте цифру 1, введіть номер поліса або заяви та отримуйте наступну інформацію (порядковий номер відповідає цифрі, яку потрібно натиснути):

  1. отримати СМС повідомлення з реквізитами для сплати страхової премії через банки-партнери;
  2. замовити квитанцію для сплати страхової премії на електронну адресу;
  3. код платежу;
  4. розмір чергової страхової премії;
  5. змінити періодичність сплати та отримати СМС з новим розміром страхової премії;
  6. дату чергової страхової премії;
  7. дату завершення пільгового періоду;
  8. дату завершення дії договору;
  9. статус поліса.

Важливо! Телефонуйте з номеру телефону, що зареєстрований у Договорі страхування життя, та автоматично пройдіть авторизацію. Якщо зателефонуєте з незареєстрованого номеру телефону, опції 2, 4, 5 не будуть доступними.