Зв'язатись із Центром підтримки клієнтів ви можете:
- за телефоном +380 44 494 13 43/44;
- або 0 800 305 301 (безкоштовно з будь-якого стаціонарного телефону України);
- електронною поштою: infodesk@metlife.ua або office@metlife.ua
Зв'язатись із Центром підтримки клієнтів ви можете:
Додаток до Заяви про страхування | Додаток до електронної Заяви про страхування | |
ТОВ «Старлайф №1» | Детальніше | Детальніше |
ТОВ «Євролайф Україна ЛТД» | Детальніше | Детальніше |
ТОВ «ОВБ Алфінанц Україна» | Детальніше | Детальніше |
ТОВ «Брокер Сервіце Гроуп» | Детальніше | Детальніше |
ТОВ "ФКК "НАШ КАПІТАЛ" | Детальніше | Детальніше |
ТОВ «Фінанс Партнер» | Детальніше | Детальніше |
ТОВ «ІСК-ГРУП» | Детальніше | Детальніше |
ТОВ «Арктур Фінанс» | Детальніше | Детальніше |
ТОВ «Аура – Інвест» | Детальніше | Детальніше |
ФОП Тигіпко Світлана Михайлівна | Детальніше | Детальніше |
ТОВ "ВІННЕРС ГРУП УКРАЇНА" | Детальніше | Детальніше |
Власна агентська мережа ПрАТ "МетЛайф" | Детальніше | Детальніше |
Форма щодо податкового резидентства до Заяви про страхування. згідно з вимогами чинного законодавства України*, починаючи з 01.07.2023 р. фінансові установи зобов’язані виявляти та збирати інформацію про осіб, які є податковими резидентами інших країн |
|
Декларація щодо стану здоров’я Застрахованої Особи/Страхувальника (до випуску Поліса) |
|
Фінансова анкета |
|
Медична анкета для страхування життя |
|
Зміна особистих даних Страхувальника (власника поліса) та/або Застрахованої особи |
|
|
|
|
|
|
|
Зміна Страхувальника (власника поліса) |
|
|
|
|
|
Запит на надання копій документів, що складають Договір Страхування життя (дублікат) |
|
Зміна Вигодонабувача |
|
|
|
|
|
Якщо жоден з формулярів не відповідає Вашим потребам, будь ласка, скористайтеся ЗАГАЛЬНИМ БЛАНКОМ ЗАЯВИ НА ВНЕСЕНЯ ЗМІН |
|
Страхування на випадок критичного захворювання дитини (JCI1) |
|
Страхування на випадок діагностування раку жіночого органу та госпіталізації в зв’язку з раком жіночого органу (FC) |
|
Страхування на випадок 20 критичних захворювань дитини» (JCI20) |
|
Страхування на випадок хірургічного втручання та/або госпіталізації внаслідок нещасного випадку (H-S-A-as) |
|
Страхування на випадок критичного захворювання (CI) |
|
Страхування на випадок критичних жіночих ризиків (FC\MB) |
|
Страхування на випадок хірургічного втручання та/або госпіталізації внаслідок нещасного випадку, Страхування на випадок тілесних ушкоджень внаслідок нещасного випадку, Страхування на випадок переломів та/або опіків внаслідок нещасного випадку, Страхування на випадок смерті внаслідок нещасного випадку з виплатою додаткової Страхової Суми у випадку сирітства, Страхування на випадок постійної непрацездатності внаслідок нещасного випадку, Страхування на випадок смерті внаслідок нещасного випадку на транспорті, Страхування на випадок постійної непрацездатності внаслідок нещасного випадку на транспорті, Страхування на випадок смерті / каліцтва / постійної та повної непрацездатності внаслідок нещасного випадку |
|
Припинення дії програм страхування додаткових ризиків |
Збільшення розміру страхової премії та страхової суми (додатково заповнюється форма "Декларація") |
|
Поновлення дії Договору |
|
|
|
|
|
Декларація для поновлення полісу та/або додавання додаткових ризиків та/або збільшення страхових сум |
Заява про внесення змін до Договору страхування життя щодо індивідуальної індексації |
|
Припинення дії програм страхування додаткових ризиків |
|
Зменшення розміру страхової премії та страхової суми |
|
Зміна строку дії договору |
|
|
|
|
|
Дострокове припинення дії договору |
|
|
|
|
|
Припинення сплати подальших страхових премій, переведення Договору в статус Сплаченого |
|
|
|
|
Якщо за Вашим полісом наближається дата платежу або поліс знаходиться у пільговому періоді оплати, зателефонуйте за номером 0 800 305 301 (цілодобова безкоштовна лінія з будь-якого стаціонарного телефону в Україні та більшості мобільних операторів) та за допомогою автоматичного телефонного меню компанії оберіть бажану періодичність та отримайте розрахунок розміру нового платежу. Після отримання оплати відповідного розміру зміни будуть внесені автоматично та Вам надійде смс-підтвердження.
Важлива: для проведення автоматичної ідентифікації при дзвінку номер телефону, з якого Ви телефонуєте, має співпадати з номером, що зазначений у Вашому договорі страхування життя.
Алгоритм дзвінка:
· Обрати пункт «Якщо Ви клієнт компанії»
· Обрати опцію «Отримати інформацію в автоматичному режимі» - цифра 1
· Обрати «Змінити періодичність оплати» -цифра 5
· ввести №поліса/ заяви
· обрати бажану періодичність, прослухати та записати суму платежу
· натиснути цифру 9, щоб зафіксувати зміни
· сплатити після дзвінка
Відповідно до чинного законодавства, для того, щоб внести будь-які зміни до Договору страхування життя, Клієнт (власник поліса) має письмово повідомити Страхову Компанію про своє бажання внести такі зміни.
Заяву можна подати у довільній формі або скористатись бланками заяв, що наведені нижче. Зверніть увагу, що необхідно обов'язково зазначити номер свого поліса, зазначити дату звернення та поставити свій підпис (у випадку, коли власник та застрахований є різними особами – двома підписами (діти до 14 років не підписують))
З метою збереження реальної вартості страхового покриття, гарантування ринкових розмірів Викупних сум, забезпечення фінансових зобов’язань Товариства перед клієнтами, а також забезпечення реалізації рівня страхових виплат, зменшення страхової суми/суми страхового внеску можливе після трьох повних років дії Договору.