Skip Navigation

Як сплатити страховий внесок за полісом?

Cплата страхового внеску у відділенні банку

Подробиці сплати внесків за страховим полісом через відділення банків

Сплата страхового внеску – онлайн

Подробиці сплати внесків за страховим полісом за допомогою платіжних онлайн систем. Увага. Онлайн-сплата доступна лише через відповідні сайти платіжних систем.

Банківські реквізити та банки-партнери

Страхувальник може сплатити страхову премію у відділеннях банків-партнерів ПрАТ «МетЛайф» або у відділенні будь-якого банку. У відділеннях банків-партнерів діють спеціальні тарифи за сплату страхової премії.

Реквізити та банки партнери

Завантажити квитанцію для оплати першої страхової премії за Заявами про страхування з кодом 44

Завантажити квитанцію для оплати першої страхової премії за Заявами про страхування з кодом 11 та чергових премій з кодами 02,22,33

Більше інформації щодо чергового платежу клієнти ПрАТ «МетЛайф» можуть отримати завдяки удосконаленій системі телефонного голосового меню центру підтримки клієнтів компанії

Відтепер у період пікового завантаження центру інформаційної підтримки, а також у неробочі години та у вихідні та святкові дні, клієнти можуть у режимі реального часу самостійно отримати важливу інформацію.

Для отримання інформації в автоматичному режимі потрібно натиснути цифру «1» в меню для клієнтів, що надасть клієнтові наступні опції (порядковий номер відповідає цифрі, яку потрібно натиснути в меню):

  1. отримати SMS-повідомлення з реквізитами для оплати полісу через банки «Райффайзен Банк Аваль», «Укрсиббанк», «Приватбанк» та «Ощадбанк»;
  2. замовити повторну відправку документів на оплату (квитанцію) на електронну скриньку;
  3. отримати код платежу;
  4. дізнатися розмір чергового платежу;
  5. розрахувати суму платежу з іншою періодичністю оплати та підтвердити зміну періодичності;
  6. дізнатись дату чергового платежу;
  7. дізнатись дату завершення пільгового періоду;
  8. дізнатись дату завершення дії договору.

 

Інформацію можна отримати як за номером полісу так і за номером заяви про страхування. Клієнти, що телефонуватимуть з номеру телефону, який зареєстрований у їх договорі страхування життя, автоматично проходитимуть авторизацію після введення номеру полісу/заяви та матимуть доступ до повної інформації.

Якщо дзвінок здійснюватиметься з іншого незареєстрованого номеру телефону, опції 2 (замовити повторну відправку документів на оплату), 4 (розмір чергового платежу) та 5 (розрахувати суму платежу з іншою періодичністю оплати та підтвердити зміну періодичності) не будуть доступними.

ПрАТ «МетЛайф» завжди уважно відстежує відгуки і реакцію клієнтів та продовжує вдосконалювати пропозиції відповідно до виявлених потреб. У разі додаткових питань та пропозицій, будь ласка, надсилайте листи на електронну адресу: office@metlife.ua

 

Залишились питання?

Ви можете зв'язатися з нами будь-яким зручним для вас способом.