Більше інформації щодо чергового платежу клієнти ПрАТ «МетЛайф» можуть отримати завдяки удосконаленій системі телефонного голосового меню центру підтримки клієнтів компанії
Відтепер у період пікового завантаження центру інформаційної підтримки, а також у неробочі години та у вихідні та святкові дні, клієнти можуть у режимі реального часу самостійно отримати важливу інформацію.
Для отримання інформації в автоматичному режимі потрібно натиснути цифру «1» в меню для клієнтів, що надасть клієнтові наступні опції (порядковий номер відповідає цифрі, яку потрібно натиснути в меню):
- отримати SMS-повідомлення з реквізитами для оплати полісу через банки-партнери;
- замовити повторну відправку документів на оплату (квитанцію) на електронну скриньку;
- отримати код платежу;
- дізнатися розмір чергового платежу;
- розрахувати суму платежу з іншою періодичністю оплати та підтвердити зміну періодичності;
- дізнатись дату чергового платежу;
- дізнатись дату завершення пільгового періоду;
- дізнатись дату завершення дії договору.
- дізнатись статус поліса.
Інформацію можна отримати як за номером полісу так і за номером заяви про страхування. Клієнти, що телефонуватимуть з номеру телефону, який зареєстрований у їх договорі страхування життя, автоматично проходитимуть авторизацію після введення номеру полісу/заяви та матимуть доступ до повної інформації.
Якщо дзвінок здійснюватиметься з іншого незареєстрованого номеру телефону, опції 2 (замовити повторну відправку документів на оплату), 4 (розмір чергового платежу) та 5 (розрахувати суму платежу з іншою періодичністю оплати та підтвердити зміну періодичності) не будуть доступними.
ПрАТ «МетЛайф» завжди уважно відстежує відгуки і реакцію клієнтів та продовжує вдосконалювати пропозиції відповідно до виявлених потреб. У разі додаткових питань та пропозицій, будь ласка, надсилайте листи на електронну адресу: office@metlife.ua