Skip Navigation

Страхова подія

У цьому розділі ми намагалися максимально докладно описати процес подачі заяви на страхову виплату та список документів, які знадобиться зібрати і надати в компанію

Крок 1.

Заповніть заяву – Завантажити форму.

Крок 2.

Зберіть пакет необхідних документів.

Список документів вказано у заяві під пунктом №6 "Додатки".

Якщо Ви не знайшли інформацію про необхідні документи, оберіть відповідне посилання зі списку, представленому у кінці даної сторінки

Звертаємо Вашу увагу, що медичний документ повинен бути наданий в оригіналі або у вигляді копії, завіреної медичним закладом.

Перевіряйте правильність написання особистих даних та діагнозу, а також наявність штампу та печатки лікарні!

Перегляньте приклад правильно оформленого медичного документу (форма може бути будь-якою).

Крок 3.

Надішліть пакет документів разом із заявою протягом 10 календарних днів на поштову адресу: ПрАТ „МетЛайф”, Відділ врегулювання страхових випадків, м. Київ, 01032, Україна, вул. Жилянська, 110, БЦ «Карат» або скановану копію на электрону адресу claims@metlife.ua або office@metlife.ua (ПрАТ „МетЛайф” залишає за собою право запитати оригінал документів).

Офіційний розгляд справи починається лише після отримання Компанією оригіналу Вашої письмової Заяви.  

Важливо:

•           Будь-ласка, переконайтеся, що всі документи, які стосуються Вашого випадку, оформлені українською або російською мовами.

•           Якщо випадок стався за межами України, і Ваші документи оформлені мовою, іншою ніж українська чи російська, такі документи мають бути надані у вигляді легалізованих перекладів, засвідчених апостилем.

•           В деяких випадках ми можемо запросити іншу додаткову інформацію або вимагати проходження Вами медичного обстеження в одному із Консультативних центрів Компанії до моменту прийняття остаточного рішення щодо Вашого випадку. Про що ми обов’язково Вас повідомимо.

•           З метою зручного та швидкого опрацювання Вашого звернення, будь-ласка, уважно виконуйте вище зазначені рекомендації, інакше, розгляд Вашого звернення може бути відстрочено (або ймовірно прийняте рішення про відмову у розгляді випадку та/або здійсненні страхової виплати).

Перелік необхідних документів для подальшого розгляду вашої справи
Як отримати виплату за страховим випадком, що стався внаслідок нещасного випадку. Collapsed Expanded

Як отримати виплату за страховим випадком, що стався внаслідок нещасного випадку.

Непрацездатність внаслідок нещасного випадку / Переломи або опіки / Тілесні ушкодження

Госпіталізація/ Госпіталізація/Хірургічне втручання

Крок 1

Заповніть заяву про страхову виплату. 

Крок 2

Підготуйте документи:

  • Медичні довідки з медичного закладу із зазначенням діагнозу на дату настання події та дат госпіталізації (оригінал або копія, засвідчена закладом, який видав документ).
  • Довідка з поліції (оригінал або копія, засвідчена закладом, який видавав документ, за вимогою Страховика).

 

Крок 3:

Сформуйте пакет документів, переконайтесь, що все оформлено правильно.

А саме:

  • Всі особисті данні вказані без помилок
  • Документи оформленні належним чином – у наявності штампи та печатки.
  • Всі документи, які стосуються страхової події, повинні бути оформлені українською або російською мовами
  • Якщо випадок стався за межами України, і документи оформлені іноземною мовою (не українською чи російською), такі документи повинні бути надані у вигляді легалізованих перекладів, завірених апостилем.

 

У деяких випадках можемо запросити іншу додаткову інформацію. Про що ми обов'язково повідомимо Клієнту.

Паперові оригінали надайте за адресою:

ПрАТ «МетЛайф», Відділ врегулювання страхових випадків, 01032, м. Київ, вул. Жилянська буд. 110

Скановану копію направляйте: claims@metlife.ua; Ukraine - client.request <client.request@metlife.ua>

Крок 4

  • Отримання і перевірка ВСІХ ДОКУМЕНТІВ
  • Прийняття рішення
  • Розрахунок суми Страхової Виплати – у випадку прийняття позитивного рішення

 

Відмова можлива якщо:

  • не надані у встановлені терміни документи є причиною для відмови незалежно від наявності / відсутності дзвінка
  • не є страховим випадком
  • невиконання умов Договору страхування життя
  • «Виключення із страхових випадків і обмеження страхування» Правил добровільного страхування життя ПрАТ «МетЛайф»

Крок 5

Перерахування страхової виплати на особистий розрахунковий рахунок в банку - повідомити в Компанію під час подачі заяви на здійснення страхової виплати

Перерахування страхової виплати на ім'я одержувача по системі «Аваль-Експрес» в АТ «Райффайзен Банк».

Крім того, компанія залишає за собою право запросити інші документи, необхідні при розгляді справи.

Як отримати виплату за страховим випадком, що стався через хворобу. Collapsed Expanded

Як отримати виплату за страховим випадком, що стався через хворобу: 

Діагностування критичного захворювання

Госпіталізація/Хірургічне втручання

Звільнення від сплати страхових премій (Непрацездатність внаслідок хвороби)

Заявник Застрахована особа або Страхувальник, якщо Застрахована особа неповнолітня дитина

Крок 1

Заповніть заяву про страхову виплату. 

Крок 2

Підготуйте медичні документи:

Медичні довідки з медичного закладу із зазначенням діагнозу на дату настання події та дат госпіталізації (оригінал або копія, засвідчена закладом, який видав документ).

Довідка з поліції (оригінал або копія, засвідчена закладом, який видавав документ).

Довідка про присвоєння застрахованій особі групи інвалідності, у разі такого присвоєння, із зазначенням висновку про рекомендовані умови та характер праці (оригінал або копія, засвідчена закладом, який видав документ).

Медична карта амбулаторного хворого застрахованої особи (оригінал – за додатковою вимогою Страховика).

Крок 3

Сформуйте пакет документів, переконайтесь, що все оформлено правильно.

А саме:

  • Всі особисті данні вказані без помилок
  • Документи оформленні належним чином – у наявності штампи та печатки.
  • Всі документи, які стосуються страхової події, повинні бути оформлені українською або російською мовами
  • Якщо випадок стався за межами України, і документи оформлені іноземною мовою (не українською чи російською), такі документи повинні бути надані у вигляді легалізованих перекладів, завірених апостилем.

У деяких випадках можемо запросити іншу додаткову інформацію. Про що ми обов'язково повідомимо Клієнту.

Паперові оригінали надайте за адресою:

ПрАТ «МетЛайф», Відділ врегулювання страхових випадків, 01032, м. Київ, вул. Жилянська буд. 110

Скановану копію направляйте: claims@metlife.ua; Ukraine - client.request <client.request@metlife.ua>

Крок 4

Отримання і перевірка ВСІХ ДОКУМЕНТІВ

Прийняття рішення

Розрахунок суми Страхової Виплати – у випадку прийняття позитивного рішення

Відмова можлива якщо:

  • не надані у встановлені терміни документи є причиною для відмови незалежно від наявності / відсутності дзвінка
  • не є страховим випадком
  • невиконання умов Договору страхування життя
  • «Виключення із страхових випадків і обмеження страхування» Правил добровільного страхування життя ПрАТ «МетЛайф»

Крок 5

Перерахування страхової виплати на особистий розрахунковий рахунок в банку - повідомити в Компанію під час подачі заяви на здійснення страхової виплати

Перерахування страхової виплати на ім'я одержувача по системі «Аваль-Експрес» в АТ «Райффайзен Банк».

Крім того, компанія залишає за собою право запросити інші документи, необхідні при розгляді справи.

Смерть Застрахованої особи внаслідок нещасного випадку Collapsed Expanded

Перелік документів, необхідних для розгляду події, пов’язаної зі смертю Застрахованої особи внаслідок нещасного випадку

Крок 1

Заповніть заяву про страхову виплату.

У разі смерті ЗЛ заявником виступає вигодонабувач, законний представник або спадкоємець

Крок 2

Підготуйте медичні документи:

  • Оригінал Страхового поліса та додатків до нього.
  • Оригінал або нотаріально засвідчена копія Свідоцтва про смерть.
  • Довідка про причину смерті та/або лікарське свідоцтво про смерть (копія).
  • Ксерокопії всіх сторінок паспорта та Довідки про присвоєння ідентифікаційного номера платника податку (ідентифікаційний код) вигодонабувача (-ів), засвідчені власноруч. Якщо вигодонабувачем є малолітня особа – за переліком необхідних для надання документів зверніться, будь ласка, до Відділу врегулювання страхових випадків.
  • Документ, який посвідчує ступінь споріднення вигодонабувача (-ів) із застрахованою особою/ страхувальником (свідоцтво про одруження, свідоцтво про народження тощо) – копія.
  • Довідка з поліції (оригінал або копія, засвідчена закладом, який видавав документ).

Крок 3

Сформуйте пакет документів, переконайтесь, що все оформлено правильно.

А саме:

  • Всі особисті данні вказані без помилок
  • Документи оформленні належним чином – у наявності штампи та печатки.
  • Всі документи, які стосуються страхової події, повинні бути оформлені українською або російською мовами
  • Якщо випадок стався за межами України, і документи оформлені іноземною мовою (не українською чи російською), такі документи повинні бути надані у вигляді легалізованих перекладів, завірених апостилем.

У деяких випадках можемо запросити іншу додаткову інформацію. Про що ми обов'язково повідомимо Клієнта.

Паперові оригінали надайте за адресою:

ПрАТ «МетЛайф», Відділ врегулювання страхових випадків, 01032, м. Київ, вул. Жилянська буд. 110

Скановану копію направляйте: claims@metlife.ua; Ukraine - client.request <client.request@metlife.ua>

Крок 4

Отримання і перевірка ВСІХ ДОКУМЕНТІВ

Прийняття рішення

Розрахунок суми Страхової Виплати – у випадку прийняття позитивного рішення

Відмова можлива якщо:

  • не надані у встановлені терміни документи є причиною для відмови незалежно від наявності / відсутності дзвінка
  • не є страховим випадкомневиконання умов Договору страхування життя
  • «Виключення із страхових випадків і обмеження страхування» Правил добровільного страхування життя ПрАТ «МетЛайф»

Крок 5

Перерахування страхової виплати на особистий розрахунковий рахунок в банку - повідомити в Компанію під час подачі заяви на здійснення страхової виплати

Перерахування страхової виплати на ім'я одержувача по системі «Аваль-Експрес» в АТ «Райффайзен Банк».

Крім того, компанія залишає за собою право запросити інші документи, необхідні при розгляді справи.

Смерть Застрахованої особи внаслідок захворювання Collapsed Expanded

Перелік документів, необхідних для розгляду події, пов’язаної зі смертю Застрахованої особи в результаті хвороби.

Крок 1

Заповніть заяву про страхову виплату. 

У разі смерті ЗЛ заявником виступає вигодонабувач, законний представник або спадкоємець

Крок 2

Підготуйте документи:

  • Оригінал Страхового поліса та додатків до нього.
  • Оригінал або нотаріально засвідчена копія Свідоцтва про смерть.
  • Довідка про причину смерті та/або лікарське свідоцтво про смерть (копія).
  • Ксерокопії всіх сторінок паспорта та Довідки про присвоєння ідентифікаційного номера платника податку (ідентифікаційний код) вигодонабувача (-ів), засвідчені власноруч. Якщо вигодонабувачем є малолітня особа – за переліком необхідних для надання документів зверніться, будь ласка, до Відділу врегулювання страхових випадків.
  • Документ, який посвідчує ступінь споріднення вигодонабувача (-ів) із застрахованою особою/ страхувальником (свідоцтво про одруження, свідоцтво про народження тощо) – копія.
  • Медична карта амбулаторного хворого застрахованої особи (за додатковим запитом Страховика).

Крок 3

Сформуйте пакет документів, переконайтесь, що все оформлено правильно.

А саме:

  • Всі особисті данні вказані без помилок
  • Документи оформленні належним чином – у наявності штампи та печатки.
  • Всі документи, які стосуються страхової події, повинні бути оформлені українською або російською мовами
  • Якщо випадок стався за межами України, і документи оформлені іноземною мовою (не українською чи російською), такі документи повинні бути надані у вигляді легалізованих перекладів, завірених апостилем.

У деяких випадках можемо запросити іншу додаткову інформацію. Про що ми обов'язково повідомимо Клієнта.

Паперові оригінали надайте за адресою:

ПрАТ «МетЛайф», Відділ врегулювання страхових випадків, 01032, м. Київ, вул. Жилянська буд. 110

Скановану копію направляйте: claims@metlife.ua; Ukraine - client.request <client.request@metlife.ua>

Крок 4

Отримання і перевірка ВСІХ ДОКУМЕНТІВ

Прийняття рішення

Розрахунок суми Страхової Виплати – у випадку прийняття позитивного рішення

Відмова можлива якщо:

  • не надані у встановлені терміни документи є причиною для відмови незалежно від наявності / відсутності дзвінка
  • не є страховим випадкомневиконання умов Договору страхування життя
  • «Виключення із страхових випадків і обмеження страхування» Правил добровільного страхування життя ПрАТ «МетЛайф»

 

Крок 5

Перерахування страхової виплати на особистий розрахунковий рахунок в банку - повідомити в Компанію під час подачі заяви на здійснення страхової виплати

Перерахування страхової виплати на ім'я одержувача по системі «Аваль-Експрес» в АТ «Райффайзен Банк».

Крім того, компанія залишає за собою право запросити інші документи, необхідні при розгляді справи.

Увага!

Для розгляду страхової події за вашим договором страхування, нам необхідні документи українською або російською мовою.

Якщо документи складені іноземною мовою (наприклад, якщо страхова подія настала за кордоном), то вони повинні бути перекладені українською та завірені нотаріально або з апостилем.

Усі копії медичних документів засвідчуються медичними установами, які видали їх або прийняли оригінали на зберігання. Решта документів завіряються органами, що видають документ (поліція, прокуратура, РАГС, суд тощо), або нотаріусом