Цю службу можна використовувати з метою повідомлення про підозру в шахрайстві або неетичній поведінці. Будь ласка, не плутайте шахрайство зі суперечкою, запитом або скаргою, яку ви маєте або можете подати. Якщо у вас є запит загального характеру або пов’язаний із якістю надаваних послуг, який не стосується шахрайства, натисніть тут.
Усі співробітники, клієнти, акціонери чи інші зацікавлені сторони, які помічають або мають докази будь-якого порушення етичних практик, таких як: підозра у шахрайстві, неетична поведінка, порушення фінансової звітності, неналежна практика продажу, переговори з постачальниками/службами/діловими партнерами (брокерами, тощо) або будь-який тип ділових відносин, можуть повідомити MetLife через лінію довідки MetLife з питань етики та шахрайства, натиснувши тут.
Метою цих каналів є виняткове отримання повідомлень про неетичну поведінку та підозри на шахрайство - безпечно, незалежно та анонімно 24 години на добу, сім днів на тиждень. MetLife забороняє своїм співробітникам брати участь у будь-якій формі помсти проти будь-кого за повідомлення про підозру в шахрайстві або про неетичну поведінку. Відповідно до Кодексу ділової етики Компанії заходи помсти заборонені.
Усі дзвінки оброблятимуться безпечно та конфіденційно.
© 2024 Copyright MetLife - All Rights Reserved.
01032, Україна, м. Київ, вул. Жилянська, 110, БЦ «Карат»
Телефон: +380 44 494 13 43/44
Безкоштовна лінія: 0-800-305-301 (зі стаціонарних телефонів)
office@metlife.ua