У цьому розділі ми зібрали найбільш потрібну та корисну для Вас інформацію, включаючи роз'яснення стосовно того, як отримати страхову виплату, а також зразки необхідних форм.
Ми розуміємо, що оформлення звернення до Компанії про розгляд страхового випадку може бути обтяжуючим для Вас, особливо в той час, коли Ви маєте безліч інших проблем. Тому, ми спробували зробити цей процес якомога простим та зручним для Вас.
1. Повідомте нас про випадок, що стався з Вами, упродовж 10 календарних днів з моменту його настання.
2. Завантажте та заповніть заяву про здійснення страхової виплати.
3. Надішліть ваше письмове повідомлення за встановленою формою поштою на адресу Компанії:
ПрАТ „МетЛайф”, відділ Врегулювання страхових випадків
вул. Жилянська 110, м. Київ, 01032
Ми також візьмемо до уваги Ваше звернення через телефон, факс чи електронну пошту, проте, офіційний розгляд випадку починається лише після отримання Компанією Вашої письмової заяви за нашою поштовою адресою.
- Наш телефон: +380 44 494 13 43/44
- Безкоштовна лінія: 0-800-305-301 (зі стаціонарних телефонів)
- Наша електронна адреса: claims@metlife.ua або office@metlife.ua
4. Надішліть нам усі документи, що стосуються Вашого випадку.
5. Ознайомтесь із порядком оподаткування. Адже при здійсненні страхової виплати можуть відраховуватися податки та збори.